beantwoord

1e sprinter vanuit Den Haag naar Gouda

  • 11 March 2024
  • 5 reacties
  • 100 Bekeken

De laatste tijd heeft de 1e sprinter echt vaak vertraging naar mijn idee. Hoe kan dat? Ik heb nu geregeld vertraging. Echt super vervelend.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 March 2024, 15:57

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze NS Community, Michielv. Wat vervelend, inderdaad! Heb je na deze reis ook nog een aansluiting die je dan evt zou missen? En welke dagen van de week reis je?

Goedendag

 

Dat is inderdaad vooral het punt de aansluitingen. Net zoals vandaag haalde ik net de sprinter naar Uitgeest (op gouda) Vorige week was speelde het ook. 1 keer wachtte de aansluiting op woerden anders had ik die ook gemist. En 1 keer wachtte de sprinter niet en moest ik over utrecht(dat was donderdag dacht ik) en omdat de intercity op Utrecht net ook wat vertraging had redde ik die net anders kan je daar meteen weer een tijd wachten. 

En tuurlijk kom ik er wel. Maar het is zo vervelend als je vroeg op het station staat en vertraging hebt. 

Ik reis meestal ma-di-do

 

Dan snap ik de frustratie zeer zeker wel. Ik zal je signaal doorzetten dat dit vaak misgaat. Pak je ook op deze dagen op een vast tijdstip de trein? Je bent vast wel bekend met onze Geld-terug-bij-vertraging-regeling.

Ja ik heb vaak de eerste sprinter. En de regeling ken ik wel hoor maar als ik de aansluiting mis en doorga via Utrecht dan heb ik geen half uur vertraging. Maar goed verder kunnen we denk ik niet zo veel. Fijne dag verder

 

 

Daar kunnen we zeker wat mee. Ik ga het doorzetten zodat we het kunnen monitoren. Hopelijk merk je snel verbetering. Bedankt dat je dit hier komt melden!

Reageer