beantwoord

almere-utrecht

  • 14 February 2024
  • 32 reacties
  • 699 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Badge

Ik bied ook nog de sprinter Amersfoort-Utrecht (serie 5600): die rijdt nu 2 minuten later, waardoor buiten de spits alle busaansluitingen in Bilthoven vernaggeld (en in de spits een stuk riskanter) worden. Geen boe of bah over een aangepaste dienstregeling op dat traject.

Reputatie 7
Badge

Ik heb 'm even aangekaart.

Reputatie 7
Badge

Nog een traject wat onvermeld hierdoor beïnvloed lijkt: 

 

Reputatie 7
Badge

Een bekende van mij liep hier ook al tegenaan en er staat inderdaad echt nergens (ook niet bij de informatie over de werkzaamheden in de reisplanner of zelfs maar bij rijdendetreinen) dat ook deze verbinding hier last van heeft. Alle berichtgeving gaat over Amsterdam-Utrecht terwijl de Gooiboog echt een ander traject is dat blijkbaar wel degelijk ook wordt geraakt. Slechte zaak deze communicatie, en nee @Tamzin dat is geen verwijt aan jou, wel aan NS.

Dank voor de snelle reactie. Helaas staat ook daar niks vermeld over almere-utrecht

Ik heb het persbericht niet opgesteld.

Reputatie 1

Dank voor de snelle reactie. Helaas staat ook daar niks vermeld over almere-utrecht

Intercity's Utrecht-Amsterdam worden gedeeltelijk omgeleid via Hilversum waardoor de dienstregeling in 't Gooi is aangepast.

https://nieuws.ns.nl/aangepast-treinverkeer-amsterdam-centraal-vanwege-werkzaamheden/

Reageer