vraag

Per 7 september geen aansluiting meer van 2900 op 3600 in Den Bosch?

• 1 september 2020
  • 30 reacties
  • 1673 Bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Ik moet je helaas vandaag nog even zonder update laten, maar hoop in de loop van de week misschien je een update te kunnen geven! Mocht ik hem hebben, dan meld ik mij weer!

Sanne is door persoonlijke omstandigheden deze week afwezig geweest, dus helaas hebben we nog geen update kunnen geven. Volgende week weer verder!

Helaas is Sanne ook deze week afwezig geweest, ik heb zelf geen inzicht in de voortgang van het uitzoeken. Onze excuses. Naar verwachting zal Sanne de komende week een update kunnen geven.

Hoi Rubennn,

Zoals aangegeven door mijn collega Stijn, ben ik inderdaad afwezig geweest. Maar ik ben er weer met een update van mijn kant! Mijn collega's zijn voor je aan het uitzoeken of er een mogelijke oplossing is voor deze overstap. Hier wordt door logistiek naar gekeken en helaas heb ik nog geen inzicht in hoever zij hiermee zijn. Wel geeft hij aan, dat er een reden is voor het aankomen op het bepaalde spoordeel, maar hij helaas niet kan inzien waarom. Wel ziet hij dat de kwestie al 2 jaar loopt en daarom is het voor je doorgezet naar logistiek. Zodra ik hier een update van heb, dan zal ik je hier natuurlijk van voorzien! 

Badge +3

Als een trein in Den Bosch gewoon over spoor 4b naar 4a mag, dan kan die ook gewoon tegenover de trein op spoor 3 stoppen.

Of zet die IC Nijmegen/Zwolle een stukje verder naar voren op 3a en dan is het ook goed (voor de reisplanner en reizigers).

Reageer