beantwoord

Weekendregeling tijden

  • 28 September 2021
  • 31 reacties
  • 929 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Die trein van 6:05 zie ik alleen komende zondag 10 oktober, niet op andere dagen. En als ik verder check heeft die trein (rit 15815) hiervoor voor het laatst op 27 november gereden. Dus zo “gewoon” is die trein niet. Mogelijk zijn er komende zondag werkzaamheden waardoor die dan juist wel rijdt.

Reputatie 3

Hi Milou en welkom op de NS Community!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het reizen met openbaar vervoer in het weekend wordt wel lastig. Bij de eerste twee opties zou je in het weekend pas om 07:20/07:28 uur aankomen in Amersfoort en dan zou je nog verder moeten reizen met de bus. Ik zal uiteraard je suggestie hierover doorzetten, maar ik kan helaas niet beloven dat dit ook gerealiseerd zal worden. 


@Lorena NS Je kunt toch gewoon om 06.05 vertrekken en 06.28 aankomen te Amersfoort CS ? Of heb ik een andere app dat jij ? ( misschien waren er werkzaamheden een paar weken geleden )

 

Reputatie 7
Badge +1

BUSsen rijden op de ZO nooit zo vroeg en zeker niet in dit deel v.h. land (uitzondering; Schipholwerkers). Dus die zullen geen alternatief zijn.

Maar het klopt: doorgewinterde OV-gebruikers zijn bedacht op dit soort zaken, zeker bij vroeg weekendwerk etc.

Reputatie 7
Badge

Ik denk niet dat NS voor zoiets de hele dienstregeling overhoop kan gooien. Wellicht kijken of je met een collega kan meerijden.

Reputatie 6
Badge +2

Hi Milou en welkom op de NS Community!

Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe baan! Het reizen met openbaar vervoer in het weekend wordt wel lastig. Bij de eerste twee opties zou je in het weekend pas om 07:20/07:28 uur aankomen in Amersfoort en dan zou je nog verder moeten reizen met de bus. Ik zal uiteraard je suggestie hierover doorzetten, maar ik kan helaas niet beloven dat dit ook gerealiseerd zal worden. 

Reputatie 7
Badge +4

Ik vrees dat NS de dienstregeling voor de vroege treinen niet gaat aanpassen. Het is helaas uw probleem en u kunt dat ook niet bij NS neerleggen, ze hebben hier geen verantwoordelijkheid in. Het is een kwestie van reizigersaanbod. Is er een bus? U kunt dit nakijken op sites als 0V 9292.

Reageer