Compliment voor conducteur

  • 19 October 2023
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Reputatie 1

Ik wil graag een compliment geven aan NS conducteur Niels die ik op station Zwolle tegen kwam.

Na een lange dag gehad te hebben vandaag, kwam mijn trein uit Roosendaal 10 minuten te laat aan in Zwolle waardoor ik nét mijn overstap miste. Ik ben extreem moe, heb het koud en moet nu ook nog eens een half uur wachten op de volgende trein. Ik zat er helemaal doorheen. Uitgeput en rillend loop ik de trap af om uit de wind te komen. Niels, de conducteur liep door de tunnel en was onderweg naar huis toen hij mij trof. Hij vroeg of alles wel goed ging waarop ik mijn verhaal deed en aangaf dat ik er even helemaal doorheen zat. Hij toonde interesse in mijn verhaal en bood me een kopje thee aan. We liepen samen naar de medewerkers kantine terwijl hij vroeg naar mijn dag en interesse toonde in mijn studie. Hij heeft een beker thee voor mij uit de automaat gehaald en liep me weer terug naar het perron.

Deze vriendelijke actie gaf mij hoognodige afleiding. Ik voelde me gezien in mijn worsteling. Dankzij Niels ga ik niet meer met een rot gevoel naar huis en is mijn humeur weer verbeterd.

Bedankt.

 

Station Zwolle, 18 oktober, 23.25 uur


1 reactie

Goedemiddag FennaM. Welkom bij de NS Community.

Wat fijn om te lezen dat Niels je dag wat beter heeft kunnen maken! Ik ga mijn best doen om je bericht bij hem terecht te krijgen.

Reageer