Complimenten NS
Ik reis veel met de trein en vandaag helaas de pech gehad dat nadat ik uit de trein was gestapt, mijn portemonnee niet kon vinden. Hier zitten mijn OV-kaart, bankpas, etc in. Na een kort telefoontje naar de bank om te zorgen dat iemand niet met mijn bankpas aan de haal was, belde ik met de NS Verloren (Gevonden?) Voorwerpen. Hier sprak ik met een hele aardige meneer die zowel empathisch was als meteen mij hulp kon bieden. Ik vertelde hem in welke trein ik had gereisd en waar ik ongeveer had gezeten en hij zei "ik bel meteen de conducteur." Na 20 minuten werd ik teruggebeld door een zeer vriendelijke dame om te vertellen dat mijn portemonnee was gevonden en dat ik met een identificatie nummer ( ik had natuurlijk geen ID meer want die zat er ook bij) het de komende 5 dagen kon ophalen bij station Arnhem. Een uur later stond ik daar aan de balie waarbij ik weer geholpen werd door een vriendelijke dame en was het allemaal opgelost.
Gevonden voorwerpen is een proces dat veel "gedoe" levert voor een grote organisatie, maar mijn grote complimenten aan de NS als organisatie voor het inrichten van simpele en effectieve processen, als aan de behulpzame mensen die bij de NS werken die zo'n vervelende situatie minder erg maken. Ga zo door!
Het was even zoeken naar de juiste plek om een COMPLIMENT te plaatsen dat ik wil delen.
Op zondagavond 27 september kwam ik erachter dat ik mijn jack met sleutelbos had laten liggen in de trein. De trein reed door via Amsterdam naar eindpunt Den Helder. Omdat het ‘s avonds laat was, was er geen mogelijkheid om de trein achterna te reizen en daarna mijn woonplaats Leiden nog te bereiken. Een heel vriendelijke medewerker bij klantenservice NS in het station Utrecht heeft haar uiterste best gedaan. Ze heeft meteen de conducteur in de trein gebeld en een officieel opsporingsverzoek in de computer ingevoerd. Dat leverde nog dezelfde avond een positieve uitkomst op. De jas werd afgegeven bij bagage depot in station Amsterdam Centraal, waar ik nog net voor sluitingstijd 23.00 uur de gevonden jas kon komen ophalen. Bij deze maak ik een groot compliment voor de prima onderlinge samenwerking van ns personeel en service verlening aan reizigers. Ik kon mijn huis in en slapen in eigen bed!
Ontzettend fijn dat je je ervaring met ons deelt. 🙂 Dat stellen we natuurlijk heel erg op prijs. Ik zal ook mijn collega's van de afdeling Gevonden Goed van je compliment op de hoogte brengen. Daar worden ze vast en zeker blij van. 😃 En natuurlijk fijn dat je je portemonnee weer terug hebt! Al die pasjes moeten vervangen lijkt me verschrikkelijk!
Super dat je je portemonnee weer terug hebt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.