Complimenten NS

  • 27 March 2018
  • 28 reacties
  • 2893 Bekeken


Toon eerste bericht

28 reacties

Reputatie 1

Het was even zoeken naar de juiste plek om een COMPLIMENT te plaatsen dat ik wil delen.  

Op zondagavond 27 september kwam ik erachter dat ik mijn jack met sleutelbos had laten liggen in de trein. De trein reed door via Amsterdam naar eindpunt Den Helder. Omdat het ‘s avonds laat was, was er geen mogelijkheid om de trein achterna te reizen en daarna mijn woonplaats Leiden nog te bereiken. Een heel vriendelijke medewerker bij klantenservice NS in het station Utrecht heeft haar uiterste best gedaan. Ze heeft meteen de conducteur in de trein gebeld en een officieel opsporingsverzoek in de computer ingevoerd. Dat leverde nog dezelfde avond een positieve uitkomst op. De jas werd afgegeven bij bagage depot in station Amsterdam Centraal, waar ik nog net voor sluitingstijd 23.00 uur de gevonden jas kon komen ophalen. Bij deze maak ik een groot compliment voor de prima onderlinge samenwerking van ns personeel en service verlening aan reizigers. Ik kon mijn huis in en slapen in eigen bed!

Welkom op het Serviceforum, cvp.

Ontzettend fijn dat je je ervaring met ons deelt. 🙂 Dat stellen we natuurlijk heel erg op prijs. Ik zal ook mijn collega's van de afdeling Gevonden Goed van je compliment op de hoogte brengen. Daar worden ze vast en zeker blij van. 😃 En natuurlijk fijn dat je je portemonnee weer terug hebt! Al die pasjes moeten vervangen lijkt me verschrikkelijk!
NS en de betrokken medewerkers zullen dit compliment zeker weten te waarderen.
Super dat je je portemonnee weer terug hebt.

Reageer