beantwoord

emailadres NS klantenservice

  • 20 August 2020
  • 38 reacties
  • 38391 Bekeken


Toon eerste bericht

38 reacties

Wat jammer dat u de tijden hebben veranderd voor het vrij reizen,je mag nu vanaf 4 uur tot 6.30 uur niet reizen,vooral voor de ouderen die in deze tijd al veel moesten missen,als je dus een dagje weg wil moet je voor 4 uur thuis zijn.En in de winter reizen ouderen niet graag in het donker,en na half zeven is het donker in de winter.

Niet erg goed over nagedacht, en ook nooit de bedoeling geweest van Frits van Strien die dit bedacht heeft.

M.van Strien ten Cate. 

Hallo manmel, welkom op de NS Community.

 

Dit is een openbaar klant-helpt-klant kanaal, je kan hier geen abonnementen opzeggen. Je kan onze klantenservice bellen, met ze chatten of een bericht via Twitter of Facebook sturen. 

Reputatie 7
Badge +3

U kunt uw abonnement laten stopzetten door contact op te nemen met de klantenservice. Dit kan telefonisch, via chat, Twitter of Facebook. Een mededeling zoals u nu doet op een openbaar klantenforum zorgt niet voor het stopzetten van uw abonnement of incassoopdrachten.

https://www.ns.nl/klantenservice/opzeggen-of-annuleren/abonnement-opzeggen.html

Beste Heer, Mevrouw

 

Vanwege mijn verhuising naar een dichtbije locatie van mijn werkgever, is het voorlopig het verlengen van de daluren abonnement niet langer gewenst.

  1. Enige incasseringsopdrachten dan hoeft uook niet te laten uitvoeren.

 

 

 

 

Vrindelijk groet

 

Reputatie 7
Badge +3

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek


Aangigte doen bij politie en als dit in een bewaakte NS stalling is gebeurd dan kun je telefonisch via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.

Fietstas van fiets gestolen op NS Klarenbeek

Reputatie 1

Flink balen bij NS, ben al uren bezig om antwoord te krijgen. NS moet er voor zorgen dat er voldoende mensen op de chatafdeling zijn, of de chatfunktie uitschakelen, zoals ook al klachten formulier is verdwenen. 

 

Dan gaat er iets mis. Zou je een nieuw bericht in de chat willen sturen? Zodoende moet je binnen een half uur antwoord krijgen.

Reputatie 1

Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag van 11:40

 

Vanwege mijn afwezigheid kan ik dat niet bevestigen of ontkennen, maar momenteel krijg je binnen een half uur een antwoord. 

Reputatie 1

Het is al maanden erg druk op deze de chat afdeling en reacties zijn altijd pas na een uur met excuses voor de drukte. Deze smoezen ben ik zat. NS dient er voor te zorgen dat binnen 10 minuten op een chatvraag wor wordt gereageerd.

Hallo MM1950 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat dit is gebeurd. Het is momenteel wel druk, maar niet zo druk dat een antwoord 3 uur op zich laat wachten. Zoals Tochjo al aangaf hebben wij hier geen e-mailadres voor. Je kan alle onze andere kanalen die in de link staan bewandelen om de klacht door te laten zetten.

Badge +3

De klantenservice van NS is niet bereikbaar per e-mail. Op deze pagina kunt u zien op welke manieren u wel contact kunt opnemen met de klantenservice. Op deze pagina leest u meer over het indienen van een klacht.

Reageer