beantwoord

Geld was niet mogelijk terug te krijgen, toch wel.

  • 22 August 2023
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Beste NS medewerker,

 

Zonet had ik een meneer voor de telefoon die me naar de chat doorverwees opdat ik vroeg hoe het met dit probleem zat: vorig jaar heb ik gereisd met mijn OV-chipkaart waarop stond dat ik in de 1e klas reed, dit deed ik niet, maar heeft me wel bakken geld gekost voor simpele reisjes.

Daarom belde ik naar een medewerker om te vragen of ik mijn geld terug kon krijgen, en hoe. Zij zei dat dat niet mogelijk was, jammer maar helaas.

nu ben ik er vandaag dus achter gekomen dat dat wel het geval is, via mijn reishistorie. Daar baal ik momenteel erg van.

Ook omdat ik regelmatig vergeet uit te checken, alles bij elkaar opgeteld kost me gewoon onnodig veel geld.

 

nu ik wel weet wou ik graag het geld terugvragen, maar voor de helft is het al te laat. Ik voel me wel een beetje genaaid. Daarom vraag ik dat ik mijn bewijs kan sturen en het geld, of in iedergeval een deel daarvan terug kan ontvangen.

ook vraag ik niet voor de 5e keer doorgewezen te worden naar een andere manier van contact, maar dat dit even serieus wordt opgevat.

 

met vriendelijke groet,

 

Aaltje van der Kooi

 

icon

Beste antwoord door Jan Haverkamp 22 August 2023, 21:58

Bekijk origineel

1 reactie

Op dit forum helpen reizigers elkaar. We kunnen dus niet bij uw klantgegevens. U moet echt bij de telefonische klantenservice of bij de chat zijn. Vergeten uit te checken is vast nog wel te regelen via de Klantenservice, maar dat kan maar voor een paar reizen per jaar. Omdat niet aan te tonen is dat u niet in de eerste klas gezeten hebt, kunt u daar geen geld voor terugvragen.

Reageer