beantwoord

parkeren

  • 11 September 2023
  • 3 reacties
  • 116 Bekeken

Op station Zevenaar staat al enige tijd een zwaar gehavende auto geparkeerd (en gebruikt daarbij 2 parkeerplaatsen. De auto heeft geen kentekenplaten. Politie verwijst naar Gemeente. Gemeente Zevenaar wijst NS aan als instantie om het verzoek te dienen om dit wrak weg te laten slepen om zo deze 2 parkeerplaatsen weer vrij te geven voor echte (dagelijkse) reizigers.

Wie pakt dit verzoek op om uit te voeren?

icon

Beste antwoord door Laura NS 11 September 2023, 14:21

Bekijk origineel

3 reacties

Ik vermoed in eerste instantie (gezien uw verhaal) dat de auto op grond van de gemeente staat en dat het dus aan de gemeente is om in actie te komen.

Tenzij het parkeerterrein toch eigendom van NS is en de gemeente opdracht van NS wil omdat de gemeente dan de kosten kan verhalen op NS.

Het lijkt vooral om geld te gaan: wie moet de kosten van het wegslepen betalen aangezien de eigenaar van het wrak waarschijnlijk niet achterhaald kan worden?

Welkom op onze NS Community Nell99. Ik zoek het even uit! Dit weet ik ook even niet uit mijn hoofd.

Edit: Ik heb contact gehad met de stationsmanager en diegene heeft contact gehad met de gemeente om te handhaven.

En weg issie!

Reageer