beantwoord

verkeerde bestelling

  • 29 October 2023
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Hallo ik heb net ongeveer 10 minuten geleden een kaartje besteld en realiseerde me direct dat ik ben vergeten om de datum voor morgen te zetten, ik heb het kaartje in de app en zal een foto van de mail meesturen als bewijs dat ik het echt net gekocht heb. Het is een daluren kaart en we zitten nu in de spits, dus zo kunnen jullie weten dat ik hem niet gebruikt heb aangezien hij nu niet geldig is. Ik heb echt het geld terug nodig om een kaartje voor morgen te kopen want ik moet morgen met de trein en heb momenteel niet het geld om een ander kaartje te kopen.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Met vriendelijke groet

Aletta van Rij 

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 October 2023, 20:07

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge

Alleen als het nog niet geopend is kun je de klantenservice vragen om geld terug.

Badge +3

Welkom bij de NS Community @Aletta van Rij 

Je kunt een Jongeren Dagkaart alleen nog maar via de app bestellen, dus van ‘openen’ is eigenlijk geen sprake, dat gaat bijna automatisch.

Screenshot zou ik maar verwijderen, anders heb ik ook een ticket voor vandaag (met jouw naam er op, dus ongeldig en bovendien ben ik geen jongere) 😅

En ‘dag en nacht bereikbaar’ op de Community klopt al helemaal niet. Moderators lezen doordeweeks tot 22.00u mee, in het weekend tot 17.00

Reputatie 7
Badge +3

Het is een daluren kaart en we zitten nu in de spits, dus zo kunnen jullie weten dat ik hem niet gebruikt heb aangezien hij nu niet geldig is.

Het is zondag, dan is er geen spits.

Voor restitutie moet je rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X. Maar ik betwijfel zeer of dat gaat lukken, aangezien er niet gecontroleerd kan worden of je er niet toch mee gaat reizen.

Reageer