beantwoord

waar is mijn fiets? station gouda

  • 14 July 2023
  • 3 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo ik heb mijn fiets enkele weken geleden op een scooter plek gezet. Deze is daarop verplaatst ik heb op de website verloren en gevonden gekeken en ben naar het fietsdepot gegaan en ben ook bij jullie boven waar de verkeerd geplaatste fietsen staan in Gouda gekeken, mijn fiets kan ik nergens meer vinden kunt u mij helpen?

Het gaat om blauw grijze fiets  met groene sticker van cheapassbikes en meerder van die goedkope rode wegwerplampjes.

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 July 2023, 14:25

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Mikekrijsman1992 en welkom bij de NS Community,

 

Wat spijtig dat je fiets weg is. Het lijkt erop dat je alles hebt gedaan om je fiets terug te vinden. Je kan het beste het depot in de gaten blijven houden net als de website voor verloren en gevonden. Heb je ook al aangifte gedaan? Wellicht is de fiets wel gestolen.

Reputatie 6
Badge +1

Misschien heeft de gemeente de fiets verwijderd: https://www.gouda.nl/direct-regelen/stad-en-projecten/verkeer-vervoer-en-parkeren/fiets-kwijt/ 

Reputatie 7
Badge +3

Had je hem in een NS stalling of er buiten op een scooterplek gezet? Fietsen horen daar niet te staan dus begrijp wel dat deze verplaatst is. In de stalling mogen fietsen max. 28 dagen blijven staan en kunnen daarna verwijderd worden. 

Reageer