Ik heb zojuist even contact gehad met een medewerker van de NS. Blijkt dat de afhandeling van klachten nu meer dan 8 weken duurt (in de bevestiging staat 5 werkdagen). Mijn klacht gaat over compensatie voor een geannuleerde ICE (waar ik geen gebruik van heb kunnen maken) en enorme vertraging(en) met de ICE. Ik reis vaak met NSinternational en ik heb erg vaak last van vertragingen, geannuleerde treinen en helaas nog meer problemen. Hier heb ik in het verleden al vrij vaak coulance voor gekregen in de vorm van restitutie en kortingscode vanwege alle problemen.
Ik vind het zorgwekkend, frustrerend en teleurstellend dat het tot 8 weken duurt totdat je hier wat van hoort. Ondertussen wordt natuurlijk wel netjes mijn abonnementsgeld afgeschreven (die ik naast de internationale tickets ook nog heb).
Helaas kon ik niemand anders spreken hierover en de medewerker bleef zich vast houden aan het beleid. Ik snap dat iemand zich aan de regels moet houden en ook maar een klein onderdeel in de schakel is, maar vanwege het feit dat ik zoveel issue’s heb met de ICE denk ik dat dit misschien even wat extra aandacht vergt. Dat leek mij gezien de omstandigheden niet onredelijk.
Misschien is er toch iets mogelijk via dit forum, ik hoop het. Ik zou het netjes vinden als iemand vanuit de NS mij even belt hierover.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineel