Vanochtend wordt ik weer doorverwezen naar de reguliere klantenservice. Ik vraag hier al vijf jaar aandacht voor (zie mijn andere topics). Ik sta nu in een megalange telefonische wachtrij.
Mijn ander topic is onterecht als beantwoord gemarkeerd. Want dat is belangrijk voor de managementstatistieken.
Graag een oplossing. En niet de standaard onzin dat de werkprocessen zijn aangepast, want dat kennen de medewerkers toch niet.
Bladzijde 1 / 1
Hi Virm!
Het is heel jammer dat dit nog steeds niet goed gaat en ik kan heel goed begrijpen dat dit ook veel frustratie oplevert! Het beste antwoord dat in jouw andere topic is gemarkeerd, is wel de juiste werkinstructie. Gister is jouw nieuwe topic hier ook al in teruggeplaatst en daarbij is aangegeven dat Aurora hier nog steeds mee bezig is (ondanks dat er wel een antwoord is gemarkeerd).
Dit speelt al vijf jaar, he? En Aurora moet sowieso wekenlang wachten op nietszeggende antwoorden.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.