alternatief voor overbodige 1eklas coupés

  • 25 July 2023
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

Hoihoi,

Laatst was ik aan het reizen met de trein en het viel mij op dat eersteklas coupés weinig of niet bezet zijn. Ik denk dat een 1eklas coupe per trein genoeg is en ik heb een goed idee voor een alternatief voor die overbodige coupés. Wat als we er nou een muziekcoupé van maken waarin zij die willen muziek kunnen luisteren en verzoeknummertjes kunnen draaien.

Groet, 


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Voor muziek luisteren in de trein zijn koptelefoons en oortjes uitgevonden. De trein is een vervoermiddel geen disco.

Badge +3

Wat als we er nou een muziekcoupé van maken waarin zij die willen muziek kunnen luisteren en verzoeknummertjes kunnen draaien.

Welkom!

Dan hebben die eersteklas reizigers geen rust meer om te werken en jijzelf ook niet meer omdat er allemaal ‘kutmuziek’ gedraaid wordt. 🤣

Ik meen dat ze in Finland een soort IKEA ‘ballenbak’ coupé hebben voor kids…

Reputatie 7
Badge

Als je lekker muziek in de trein wilt, dan pak je lekker de Sziget Express over twee weken ofzo. Het schijnt dat het daar een muzikaal feest in de trein zal zijn, onderweg naar het 'Island of Freedom’ in Boedapest. 😊

Of je kan een eigen trein huren bij de Stichting Crew 2454 of de Karel Foundation. Keuze zat, en ze doen vast niet moeilijk om een DJ aan boord plaatjes te laten draaien. 😊

Ik sta niet te wachten op muziekherrie in een reguliere trein terwijl ik aan het werk ben.

Reputatie 3

Zoals anderen ook zeggen: je gaat wel erg uit van uniforme smaken. Zelfs als ik al muziek zou willen horen in de trein is dat vast heel andere muziek dan jouw keuzes.

Reputatie 7
Badge +3

In het openbaar vervoer is het niet toegestaan om voor anderen hoorbaar muziek af te spelen. Meer valt er eigenlijk niet over te zeggen.

Reputatie 7
Badge +3

Wat als we er nou een muziekcoupé van maken waarin zij die willen muziek kunnen luisteren en verzoeknummertjes kunnen draaien. 

Ik zit de laatste jaren al vrijwel elke keer dat ik met de trein reis in zo'n coupé 🤣

Reageer