Goedenavond,
Ik wil graag weten waarom ik mijn boete die ik op 9 oktober niet kwijt kon schelden, aangezien ik de week nadat het gebeurde had gebeld met de klantenservice en toen kreeg ik te horen dat zij het raar vinden waarom ik mijn boete niet kwijt kon schelden. Ik had namelijk mijn kaartje op tijd gekocht en toen ik mijn kaartje ging openen in de NS app stond er dat er een fout was opgetreden waardoor ik een minuut later moest wachten. Dit vond hij denk ik iets te lang waardoor hij meteen al naar mijn identiteitsbewijs vroeg die ik ook daadwerkelijk meteen aan hem heb gegeven. Zelf is dit voor mij de eerste keer in mijn leven dat ik zo behandeld ben door een conducteur en dat ik een boete heb gekregen terwijl ik soms wel dagelijks reis met ns. Graag hoor ik een mail hierop terug.
Betalingskenmerk 71301647
Nummer van de boete G301647
Met vriendelijke groet,
Sami
Beste antwoord door Tamzin
Bekijk origineel