Compliment aan conducteur!

  • 22 October 2023
  • 5 reacties
  • 356 Bekeken

Reputatie 1

Ik reisde met de trein van Den Bosch naar Roosendaal zondagochtend op 22 oktober 2023 (8:42 - 9:32). De trein kwam iets later aan in Roosendaal waardoor ik de overstap zou missen. De hoofdconducteur zou bellen en vragen of ze zouden kunnen wachten. Hierdoor heb ik de trein gehaald en daarvoor zou ik haar heel erg willen bedanken! 


5 reacties

Reputatie 7
Badge

Mooi dat je even de tijd neemt om het hier te melden! Ik heb het intern in de groep voor de Hoofdconducteurs gedeeld en hoop dat jouw bericht bij haar terechtkomt.

Ik hoop niet dat de reizigers naar Zeeuws-Vlaanderen nu hun boot gemist hebben.

Reputatie 7
Badge +1

Ik hoop niet dat de reizigers naar Zeeuws-Vlaanderen nu hun boot gemist hebben.

PFFF @Tamzin : Dat is wel een onzin reactie. Je weet maar al te goed dat op het traject naar Vlissingen een paar minuten eruit rijden geen enkel probleem is. Al is het alleen maar door op bepaalde stations maar heel kort te stoppen. (is daar heel goed mogelijk).  

Reputatie 7

Mooi compliment aan die klantvriendelijke conducteur.

De trein naar Vlissingen vertrekt trouwens wel vaker iets later door heel even nog te wachten op overstappers. En altijd ben je bij Goes en verder allang weer op tijd.

Dat roept de vraag op waarom de vertrektijd niet aangepast kan worden in dienstregeling. Om -38 vertrekken ipv -36. Geeft de reizigers vanuit Brabant wat meer lucht.

Reputatie 1

Ik wil ook een complimentje maken aan de conducteurs van de intercity die donderdag (11 januari) om 16:49 vertrok van Utrecht richting Groningen. Voordat we Zwolle bereikten, kwam de trein tot stilstand. Dit omdat geen treinen Zwolle meer in mochten, wegens grote politie-inzet aldaar om een man met wapen op te pakken. Onze trein stond een tijd (15 min?) stil, en al die tijd bleven de conducteurs ons goed informeren, zowel via intercom als via direct contact in de coupé. En dat alles heel kalm en vriendelijk. En toen bleek dat de trein terug moest naar Amersfoort, hebben ze nog een stop in 't Harde voor ons bedongen, toch een stukje dichterbij Zwolle :-) Al met al, heel goed gehandeld , en een compliment waard!

Reageer