Conducteurs zijn goed gezind in de zomer

  • 7 July 2023
  • 4 reacties
  • 171 Bekeken

De conducteurs zijn leuk in de zomer, op 17 juni vertrok rond 20.11 een sprinter van Haarlem naar Leiden Centraal en de conductrice was heel vrolijk en was mensen heel leuk aan het helpen al buiten de deuren voordat de trein vertrok. Ze de weg te wijzen naar de goede trein met bestemming. En binnen controleerde ze op vervoersbewijs en deed ze dat op een hele leuke en vrolijke manier met passagiers en fleurde ze op en had ze leuke gesprekken met ze. Ik gaf haar nog een compliment toen ik mijn eindbestemming bereikt had waar ze heel blij mee was. Ik voelde me toen zo blij en opgevrolijkt na die leuke rit. Ook op 1 juli was toen de sprinter om 11.30 op Rotterdam Centraal aankwam een leuke conducteur die met iedereen sprak en leuke gesprekken had. Over dagje uit met de trein en toen hadden passagiers het over een feestdag en iedereen werd toen ook blij daar. Leuke conducteurs waren dit!! Petje af voor zulke leuke conducteurs. Daardoor kom je zo vrolijk de treindeuren uit op het station. De leukste conducteurs die ik ooit heb meegemaakt.


4 reacties

Misschien is dit een gevolg van de actie van de NS?

https://youtu.be/GxiNsyW7BV0 tijdstip 04:30 (De actie liep al wat langer.) 😎

 

 

xdddd haha wie weet, dat zou zo eens kunnen!!! xd

Hoi Sprintertje!

Wat een leuk bericht om te lezen over mijn collega's. Fijn om te lezen dat je er zo vrolijk van bent geworden!

Ik ga je bericht intern delen zodat het bij de juiste collega's terecht komt. Vinden zijn vast en zeker ook leuk om te lezen! Dankjewel dat je je ervaringen met ons deelt.

Heel erg bedankt Tomas!! Ik vond het zo leuk en het begon bij de leuke collega van je op 17 juni. Ik ben blij dat je het doorstuurt naar de collegas, ze gaan zeker weten wie ik ben!! Vooral de conductrice. Zulke goede service moest echt zeker beloond worden, ik wilde het zo graag vertellen. De conducteurs gaan er heel blij mee zijn :) Hopelijk zie ik meer van zulke vrolijke conducteurs, goed werk van ze!! En ook heel erg bedankt!! :)

Reageer