beantwoord

Fietskaartje voor tour fietsframe zonder wielen



Toon eerste bericht

31 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Modern geheugen is dat, ik ben heel ouderwets in het bezit van een boekenkast. Het ergste is, dat je nog gelijk hebt ook.:D
Google, Thom, gewoon simpelweg Google 😉
Reputatie 7
Badge +4
Hahah Thom, je hebt je antwoord uit 2014 herhaalt. Slim 😉 En het klopt nog steeds.

Hier vind je het topic van destijds, Timk.


Jouw geheugen is beter dan het mijne maar ja, ik ben opa.:D

Aardig topic was dat trouwens en ik ben het nog steeds met mezelf eens als tegenwicht tegen wat stupide redeneringen naar mijn gevoel, lol.
Hahah Thom, je hebt je antwoord uit 2014 herhaalt. Slim 😉 En het klopt nog steeds.

Hier vind je het topic van destijds, Timk.
Bedankt voor het heldere antwoord!
Reputatie 7
Badge +4
Een fiets zonder wielen is gewoon een fiets en u zult een fietskaartje moeten kopen. Het is in de regels omschreven. Gemonteerd of gedemonteerd maakt niet uit.

Er is ooit een broodje-aap verhaal geweest dat een fiets zonder voorwiel niet als fiets werd beschouwd in de trein. Een conducteur had het maar laten lopen. De regelgeving is nu duidelijk omschreven. U heeft terecht een kaartje gekocht. Een conducteur die u had bekeurd, had op goede grond €56,10 uitgeschreven als u zonder fietskaartje had gereisd.

En verder

U hoeft uw Dagkaart Fiets of Dagkaart Hond niet in te checken.
Uw vouwfiets mag gratis als handbagage mee, als u deze inklapt
Voor een opvouwbare tandem koopt u, net als voor een normale tandem, een dagkaart fiets
Als er geen speciale plekken voor de fiets zijn, kan de fiets niet mee
In de weekenden, op feestdagen en in de maanden juli en augustus gelden geen spitsuren
De Dagkaart fiets kost altijd € 6,10, ongeacht het aantal kilometers
Voor ligfietsen of racefietsen (gedemonteerd of niet gedemonteerd) moet u een dagkaart fiets kopen

Verder zie de AVR.

Reageer