beantwoord

!!! NS flex klassewissel Stuk


Reputatie 2

Beste NS, de widget is verdwenen waar ik in kan zien welke klasse ik reis, ook kan ik de klasse niet aanpassen.

 

Ik zit nu in de trein met NS flex en kan geen informatie zien en ook geen informatie aanpassen, ik zit 1e klas omdat de 2e klas veel te druk is door uitgevallen treinen.

 

Ik wil graag controleren of de juiste klasse geactiveerd is en deze wil ik ook aan kunnen passen.

 

Waar in de app kan ik de informatie inzien?

icon

Beste antwoord door Henkpeetersen 9 June 2022, 08:23

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +1

We1lkom op dit forum, de klasse wissel is helaas stuk in de App. Zie ook dit topic

 

 

Reputatie 2

😭😭😭

 

Kan het ergens anders aangepast worden? NS, ik hoop dat dit snel opgelost wordt, wat is het plan?

 

Ik hoop dat de conducteurs geinformeerd zijn van dit probleem en dat ze geen boetes uitdelen. Als ze dat wel doen wil ik compensatie van mijn abonnement voor gebrek aan functionaliteit.

Reputatie 5

Ik heb afgelopen weekend NS FLex Dal Vrij (1e klas) aangeschaft. Na een uur zoeken/clicken in elke hoek van MijnNS kwam ik tot de conclusie dat nergens is terug te vinden dat ik een 1e klas abonnement heb aangeschaft (je zou het alleen kunnen afleiden aan het betaalde bedrag). De reizen die ik heb gemaakt met het abonnement zijn trouwens ook niet in MijnNS terug te vinden.

Maar wellicht is dit alles terug te voeren op een storing?

Reputatie 2

Het duurt 3-5 dagen voordat NS flex gemaakte reizen en kosten zichtbaar zijn in de app, om daar op te moeten wachten...

 

Dit is wel ernstig, ook dat de NS de abonnement houders niet informeert over de situatie.

Reputatie 3

Ik hoop dat de conducteurs geinformeerd zijn van dit probleem en dat ze geen boetes uitdelen. 

Bij NS Flex krijg je in het ergste geval een correctietarief van 20 euro voor het reizen in de verkeerde klasse. En dat alleen als er gecontroleerd wordt.

Reputatie 7
Badge +3

😭😭😭

 

Kan het ergens anders aangepast worden? NS, ik hoop dat dit snel opgelost wordt, wat is het plan?

 

Ik hoop dat de conducteurs geinformeerd zijn van dit probleem en dat ze geen boetes uitdelen. Als ze dat wel doen wil ik compensatie van mijn abonnement voor gebrek aan functionaliteit.

Aanpassen kan via de klantenservice.

Reputatie 2

 

Aanpassen kan via de klantenservice.

😫 Nee niet de klantenservice 😱

 

Tot over een paar uur

 

Reputatie 2

Ik hoop dat de conducteurs geinformeerd zijn van dit probleem en dat ze geen boetes uitdelen. 

Bij NS Flex krijg je in het ergste geval een correctietarief van 20 euro voor het reizen in de verkeerde klasse. En dat alleen als er gecontroleerd wordt.

Dat is 20 euro te veel.

Reputatie 7
Badge +1

NS heeft momenteel gewoon ernstige problem3en, maar blijft in de ontkennende fase zitten. Dagelijks zijn er helaas op alle3rlei gebied storingen en op www.ns.nl is er bijna nooit wat van te lezen.

 

De reiziger is echter niet gek en vind de informatie o.a. hier dan wel. Door de vele storingen zijn de communicatiekanalen natuurlijk ook zwaar overbelast.

Reputatie 2

Inderdaad, ik wacht nu al twee uur op een chat reactie om uit te vinden welke klasse ik op dit moment reis. En mocht ik een antwoord krijgen dan zal het vast een hele worsteling worden om de klasse over te laten zetten, het personeel is niet getraind.

 

Ik heb vanmorgen op het station overwogen om de klantenservice aan te spreken die op het station aanwezig is, maar ik weet gewoon dat het geen nut heeft: ze weten het zelf niet en zullen mij naar de website verwijzen.

Reageer