Wat is dit voor een zooitje bij de NS... Ik rij al jaren op een Flex abonnement naar mijn ouders op en neer, en nu gisteren na een rit met Arrive uitgechecked en weer ingecheckt in Groningen. Zegt de conducteur dat ik niet ingechecked sta en na een discussie zegt ze oke goed dan check ik je nu in. En dan krijg ik tovh een mail met 50 euro boete. Waarom zou ik met 40% korting om 20:00 's avonds niet inchecken en ik rij ook nog op rekening. Streken om extra geld binnen te halen.... Ik garandeer je dat ik voor elke euro boete een stoel ga vernielen.
ONTERECHT BOETE WEL INGECHECKED
Beste antwoord door Tochjo
Het lijkt erop dat er iets is misgegaan bij het inchecken in Groningen. Daardoor is er een correctietarief van 50 euro in rekening gebracht. Als u even rechtstreeks contact opneemt met de klantenservice en de situatie toelicht, dan hoeft u dit correctietarief niet te betalen. En ook geen stoelen te vernielen.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.