50 % korting op interrail



Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Nog best veel Interrailers hier, maar ja het was natuurlijk een voor Nederlanders aantrekkelijk aanbod, ;-)

het was natuurlijk een voor Nederlanders aantrekkelijk aanbod, ;-)

Alleen voor Nederlanders? 

Voor nog geen 500 euro 2 maanden 1ste klas. Ik heb al slechtere aanbiedingen gezien. 😉

Reputatie 7
Badge +4

Ik speel in op het clichématige vooroordeel 😉 Ik vind drie maanden eerste klas voor €541 euro inderdaad ongelooflijk. Bommel gaat wel niet traditioneel interrailen, maar breidt zijn normale reizen in Duitsland en Belgie wat uit. Het kan net niet uit maar je hebt er veel extra vrijheid voor. Wat grensverkeer en reserveringen, daar komen we wel overheen, al zijn de hierboven genoemde toeslagen soms wel wat stevig. Dalvrij helpt voor het Nederlandse traject ;-)

 

Afgekocht reisrecht is voor mij vrijheid.

Ik heb zelf slechts de 1 maand versie genomen. Ik was sowieso al van plan om een Interrail te kopen voor de zomervakantie en zou dan voor de 15 dagen in 2 maanden-editie zijn gegaan, maar dit is natuurlijk toch weer ruim 200 euro goedkoper (en ja, ik blijf een Hollander😅).

Reputatie 7
Badge +3

Dat is een aanbieding van niks. Bijna niemand koopt een continu pas.

Reputatie 7

Een pas van 1 maand is nog te doen, maar 3 maanden? Zijn er veel mensen die normaal gesproken zo'n langdurige pas kopen? Je moet wel veel vakantiedagen hebben😁

Reputatie 7
Badge +4

Ik zie toch andere prijzen maar hoe dan ook, het verschil tussen 1 maand continu en drie maanden continu is relatief gering. Tweede klas 554/745 en eerste klas 737/992. Edit: aangepast.  Ik gaf prijzen, maar het kan nog goedkoper, ;-)

 

Ik vind dit best een mooie aanbieding, 😉 Een maand van de drie eerste klas omgerekend voor Edit €180, nou, ik ben voor een retour Frankfurt vaak al meer kwijt. 

 

Dank voor de tip Vareo!

Reputatie 7
Badge +1

Ik zie toch andere prijzen maar hoe dan ook, het verschil tussen 1 maand continu en drie maanden continu is relatief gering. Tweede klas 554/745 en eerste klas 737/992.

Is me niet duidelijk waar je die prijzen ziet. Met deze aanbieding is 1 maand/3 maanden voor een senior 302/406 in 2e en 402/541 in 1e klas.

https://www.interrail.eu/nl/50th-anniversary/next-stop-big-adventure-sale

Reputatie 7

3 maand (senior) is dan 406€. Kan je 13 weekends mee op stap. Er is echt niemand die je verplicht al die tijd rond te reizen. Voor het steeds herhaalde NL deel gebruik je gewoon weekendvrij.

Omgerekend goedkoop inderdaad. Heb even gezocht op toeslagen en reserveringskosten op lange-afstandstreinen. Zag dat bijv. voor Eurostar die 34 tot 38 euro per rit is - als er plek is tenminste. Voor veel internationale lange-afstandstreinen ligt de toeslag rond dat tarief. Best veel vind ik. Maar goed, dan nog zal het vast goedkoper zijn dan losse kaartjes ver vooruit boeken. 

Reputatie 7
Badge +1

3 maand (senior) is dan 406€. Kan je 13 weekends mee op stap. Er is echt niemand die je verplicht al die tijd rond te reizen. Voor het steeds herhaalde NL deel gebruik je gewoon weekendvrij.

Omgerekend goedkoop inderdaad. Heb even gezocht op toeslagen en reserveringskosten op lange-afstandstreinen. Zag dat bijv. voor Eurostar die 34 tot 38 euro per rit is - als er plek is tenminste. Voor veel internationale lange-afstandstreinen ligt de toeslag rond dat tarief. Best veel vind ik.

Alle internationale treinen waar de SNCF bij betrokken is hebben (te) hoge toeslagen. Eurostar 30/38€ (2e/1e klas). Parijs - Barcelona 34/48€ en zo nog een paar. Uiteraard met beperkte beschikbaarheid.

Reputatie 7
Badge

Mij valt vooral het verschil tussen 1e en 2e klas op voor de TGV Parijs-Stuttgart. Eerste klas is ruim het dubbele van tweede klas. 

Reputatie 7
Badge +1

Mij valt vooral het verschil tussen 1e en 2e klas op voor de TGV Parijs-Stuttgart. Eerste klas is ruim het dubbele van tweede klas. 

Ik dacht dat er in 1e klas eten bij zat.

Reageer