Op 28/8/23 werd mijn zwarte rugzak merk eastpack gestolen op de internationale trein ter hoogte halte Antwerpen Berchem en Antwerpen centraal. Een medepassagier heeft een beschrijving gegeven van de dief ( man) en ik heb het bij de politie aan de spoorwegen in Antwerpen ook aangegeven. Maar misschien kan iemand van jullie me wel helpen bij het terugvinden ervan. Mn boeken en nota’s zitten erin .
Bladzijde 1 / 1
Hoi Stephan, welkom bij deze Community. Jammer om te lezen dat je rugzak is gestolen in de trein!
De kans dat er op deze Community een actieve gebruiker is die wat gezien heeft is bijzonder klein. Wellicht dat de NMBS nog iets voor je kan betekenen, al is dat bij diefstal natuurlijk wat lastiger dan bij verloren voorwerpen. Hopelijk levert het nog wat op!
Ik denk toch dat je voor verdere informatie bij NMBS en de Belgische politie moet zijn. De dief meldt zich hier niet. Ik vrees dat die rugzak niet meer terecht komt.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.