Gisteren (19 nov 2022 09:45) was onze trein van Amersfoort naar Berlijn hbf in z’n geheel gecanceld. Onduidelijk of de volgende trein van 11:45 überhaupt zou gaan, zei een mevrouw bij de info desk. We reizen met 2 kleine kinderen, en dan ben je echt minder flexibel om uren te wachten op een koud station. Wij zijn niet geïnformeerd over de vertraging en kwamen aan op t station om zelf erachter te komen dat de trein is gecanceld. We hebben besloten om niet naar Berlijn te gaan: kosten 200 euro voor overnachting krijg je niet terug en treintickets (kosten retour 263) krijg je - hou je vast- 71 euro van terug! Wat een teleurstellende compensatie bieden jullie, eigenlijk schandalig.
Ik had het passend gevonden van NS internationaal als jullie volledige treintickets (heen en terug) + overnachtingskosten hadden terugbetaald wat neerkomt op 463 euro.
Beste antwoord door rvdborgt
Bekijk origineel