beantwoord

App synchroniseert niet goed

  • 4 February 2023
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Als ik incheck of uitcheck dan krijg ik wel een melding echter als ik in de app kijk dan geeft hij het niet goed aan.

Voorbeeld :

gisteren checkte ik in en ik kreeg gelijk een melding dat ik ingecheckt was echter duurde het nog minimaal 20 minuten eer ik dit ook zag in de app.toen ik uitcheckte kreeg ik ook gelijk een melding echter zijn we nu al 1 dag verder en de app geeft dit nog steeds niet aan.

ik heb dit heel vaak ik heb de kaart al eens verwijderd en ook de app verwijderd en alles opnieuw geïnstalleerd echter de problemen blijven

icon

Beste antwoord door Daniël NS 4 February 2023, 12:20

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6

Hey Oomrob. Welkom bij de NS Community. 

Dat is wat uniek. Ik raad je in dit geval aan een melding via de app doorzetten via de knop “App support”. Dan krijgt het development team ook meteen de benodigde data van je telefoon bij de melding om te kijken wat hier aan de hand is. 

Badge +3

Bedoel je dat je wel een melding krijgt over een incheck, maar de app nog een tijdlang zegt dat je uitgecheckt bent?

Dat een transactie er wat langer over duurt om te verschijnen in je Reishistorie is vrij normaal.

Reageer