beantwoord

"Bekijk op kaart" functie in app werkt niet

  • 14 September 2022
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Het valt me op dat de functie “"Bekijk op kaart" in de NS app niet meer werkt, althans niet op mijn smartphone. Is dit een algemeen probleem of ligt het aan mijn smartphone? Voorzover ik weet is mijn app up-to-date.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 14 September 2022, 13:43

Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op de NS Community aa0361!

Het is me niet helemaal duidelijk wat je probeert te doen. Wil je graag je reishistorie inzien, of je producten? Wellicht je facturen?
Voor zover ik weet zijn er in ieder geval geen storingen in de NS App op dit moment. Heb je al eens geprobeerd om je kaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen? Dit wil al wel eens werken.

Badge +3

Welkom @aa0361 en gemarkeerd als beste antwoord door @Aurora NS? Nou nee!

Ik zie dit 4 dagen later pas, maar het zal ongetwijfeld gaan om de optie om een trein te tonen/bekijken/volgen ‘op de kaart’ (waar die rijdt en de snelheid en zo).

Zal wel tijdelijk geweest zijn, want bij mij werkt het (Android)

 

Overigens geven niet alle treinen hun GPS positie door, zoals de 1100 Eindhoven - Den Haag

Die rijdt, maar waar die op dit moment ongeveer is…  geen idee 😅

 

Reputatie 7
Badge

Klopt, TRAXX valt al jaren buiten de boot, ongeacht ze gewoon een GPS-systeem hebben.

Men is die data lange tijd intern “kwijt” geweest, en aangezien het uit een andere hoek komt is er nogal moeite met het op de juiste plaats krijgen ervan.

Reageer