Waarom kan ik mijn betaaloverzict niet vinden in Mijn ns ?
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelWaarom kan ik mijn betaaloverzict niet vinden in Mijn ns ?
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineelAls dit niet zo is, dan kan het zijn dat de koppeling niet helemaal goed is gegaan. Neem in dat geval contact op met 1 van onze klantenservicekanalen.
In de media lees ik dat de tarieven niet zouden verhogen.
Zover ik kan zien is het abonnement toch verhoogd
Graag uw reactie
In de media lees ik dat de tarieven niet zouden verhogen.
Zover ik kan zien is het abonnement toch verhoogd
Graag uw reactie
De tarieven worden m.i.v. 1-1-24 niet verhoogd. De verhoging die je nu hebt gekregen zijn de tarieven die per 1-1-23 zijn ingegaan en bij verlenging in 2023 worden toegepast.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.