Ik krijg geen gegevens bij mijn reishistorie te zien terwijl dat pas geleden nog wel lukte. Is er een storing?
Beste antwoord door Aurora NS
Bekijk origineelIk krijg geen gegevens bij mijn reishistorie te zien terwijl dat pas geleden nog wel lukte. Is er een storing?
Beste antwoord door Aurora NS
Bekijk origineelVoor declaraties wil ik graag mijn reishistorie over 2022 inzien. Die gaat echter alleen terug tot oktober 2022. Waarom kan ik niet de maanden tussen januari en oktober inzien?
Je zou tot 18 maanden terug moeten kunnen. Heb je sinds oktober 2022 een nieuwe ov-chipkaart? Dan moet je de oude kaart selecteren (of koppelen).
Voor declaraties wil ik graag mijn reishistorie over 2022 inzien. Die gaat echter alleen terug tot oktober 2022. Waarom kan ik niet de maanden tussen januari en oktober inzien?
Dan reist u waarschijnlijk op saldo. In dat geval kunt u reizen met andere vervoerders inzien in Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl.
Ik heb mijn kaart wel gekoppeld maar zie alleen de NS reizen en geen andere gemaakte reizen met het OV
Waarom ligt dit stuk er constant uit? Elke keer wanneer ik het nodig heb moet ik eerst wachten omdat hij weer in storing ligt. Wat is er zo fragiel aan dit stuk waardoor hij het niet stabiel blijft doen?
Op dit moment is er inderdaad een storing gaande bij het inzien van je reisgegevens.
*zucht*
Dank voor de snelle reactie :)
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.