beantwoord

Keuzedagen zijn niet meer zichtbaar bij 'Mijn Producten' volgens de NS site zou dat wel moeten...

  • 10 February 2023
  • 33 reacties
  • 1084 Bekeken


Toon eerste bericht

33 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Bij mij hetzelfde probleem. Ik kon de keuzedagen altijd in mijn ns bekijken, maar nu niet meer. Ik heb helemaal niets veranderd ofzo. Probleem wordt duidelijk door NS veroorzaakt en die moeten het ook oplossen!

Vraagje, wordt jouw abonnement binnenkort verlengd? Ik kon ze vorige week wel nog zien, maar nu 6 weken voor mijn verlenging zie ik ook niets meer en staat er ook niets meer op mijn kaart.

Bij mij hetzelfde probleem. Ik kon de keuzedagen altijd in mijn ns bekijken, maar nu niet meer. Ik heb helemaal niets veranderd ofzo. Probleem wordt duidelijk door NS veroorzaakt en die moeten het ook oplossen!

All,

Gisteren met klantenservice gesproken. Zij kunnen niets doen. De dame aan de lijn dacht dat er mogelijk een ICT probleem is.

Het bovenstaande overzicht zie ik niet. Ik heb wel keuzedagen, maar in het overzicht staan ze niet.
 

Ze zouden dus minimaal onder OV-fiets zichtbaar moeten zijn. 

Onderaan staan ze dan weer wel. Ik kan ze ook ophalen bij de automaat.


Mogelijk kan NS eens kijken of er een ICT issue is.
Jan Visser

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je keuzedagen had en overgegaan bent naar flex kan het zijn dat je de keuzedagen niet meer te zien krijgt. Als het goed is kun je ze nog wel bij een automaat zien.

Reputatie 3

TS praat over niet meer. Dat klinkt als: gisteren o.i.d. waren ze er nog.

Reputatie 7
Badge +3

Zou ziet mijnNS er bij mij uit als ik ingelogd heb: eerst kaart nr. en dan de keuzedag die klaarstaat.

Controleer als je dit niet te zien krijgt of de juiste kaart gekoppeld is in mijnNS.

Als het abonnement nog niet is ingegaan zie je nog niets.

Bij mij precies hetzelfde. Overzicht van mijn Keuzedagen ontbreekt bij Mijn Producten op Mijn NS account. 'Gekoppelde extra opties' ontbreken. Hoe zit dat?

Goedemiddag JanVisser en welkom bij de NS Community.

Het kan zijn dat jouw Mijn NS account niet goed is gekoppeld aan jouw klantgegevens. Helaas kan de Community je hier niet mee helpen, gezien zij geen toegang heeft tot jouw klantgegevens.

Neem contact op met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch, via Facebook, Twitter of chat. Op deze pagina vind je alle contactdetails daarvan.

Reageer