Mijn NS niet beschikbaar

  • 7 April 2024
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

"We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak."

 

Dat is niet goed genoeg. Geef een tijd aan.

 

Bijvoorbeeld: "Tussen 01.00 en 05.00 is Mijn NS niet beschikbaar wegens onderhoud"

 

Hoe moet ik nu het abonnement afsluiten dat ik deze ochtend nodig heb? Bij een loket op het station?

 

 


2 reacties

"We werken er hard aan om deze service zo snel mogelijk weer beschikbaar te maken. Excuses voor het ongemak."

 

Dat is niet goed genoeg. Geef een tijd aan.

 

Bijvoorbeeld: "Tussen 01.00 en 05.00 is Mijn NS niet beschikbaar wegens onderhoud"

 

Hoe moet ik nu het abonnement afsluiten dat ik deze ochtend nodig heb? Bij een loket op het station?

 

 

Hoi @mark033, dat is inderdaad flink balen als je niet tijdig een abonnement kunt afsluiten. Bij mij doet “Mijn NS” het wel. Bij jou inmiddels ook?

Ik heb het idee, dat dit soort meldingen geautomatiseerd worden neergezet. Vaak kan dat ook wel. Maar in veel gevallen zou je meer informatie willen, net als in jouw geval.

Hopelijk heb je je abonnement op tijd kunnen afsluiten. Fijne reis!

Reputatie 7
Badge +3

Je kunt telefonisch, via X, Facebook of chat een abonnement afsluiten.

Reageer