beantwoord

Reis historie mist tram & bus overstap

  • 11 April 2024
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

Beste NS,

 

Voor mijn werk kan ik mijn reizen declareren alleen dan moet ik de tram/bus ook mee in nemen. Elke dag is de combinatie anders voor mij en nu zie ik in mijn reishistorie alleen trein stations geregistreert. Hoe kom ik aan de overige informatie om aan te tonen dat ik daadwerklijk van de bus of tram gebruik maak?

 

Mvg,

 

 

icon

Beste antwoord door Tochjo 11 April 2024, 12:15

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +3

Reist u op saldo? Dan ziet u in Mijn NS alleen transacties met NS. In Mijn OV-chip op www.ov-chipkaart.nl kunt u alle transacties zien, ook met andere vervoerders. Daar kunt u dan declaratieoverzichten maken.

Hebt u NS Flex? Het duurt soms even, tot meerdere weken, voordat reizen met bus en tram in de reishistorie verschijnen. Er zit in dat geval niets anders op dan te wachten, helaas.

Ah dankjewel voor de tip OV chipkaart website. Ik heb nu inderdaad volledige overzicht.

@Tochjo Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb echter ook op ov-chipkaart.nl gekeken, kan daar wel de historie zien maar daar staan geen kosten bij omdat ik reis op rekening bij NS. Ik kan in mijn NS app wel een aantal reizen terugzien in mijn historie, maar dit zijn alleen de treinreizen. Mijn tram/bus reizen zijn niet terug te zien. Van langer geleden wel. Op de NS site via mijn computer (in Chrome, Edge of Firefox) kan ik helemaal geen historie terugzien… help 

 

Bij NS Flex krijgt u maandelijks een factuur waar alle reizen op staan. Het zou ook op de NS-site moeten staan, maar via de factuur kunt u er in ieder geval bij.

@Jan Haverkamp Dat snap ik inderdaad, maar het ging me er om dat ik nu helemaal geen reishistorie kon zien, wat wel zou moeten kunnen. Heb inmiddels contact gehad met NS, er bleek iets fout te staan mijn account, het inmiddels opgelost. 😊

Reageer