beantwoord

Reishistorie MijnNS


Goedemorgen,

 

Ik kan mijn reishistorie in MijnNS niet zien, is er een storing?

 

mvg, Paulien

icon

Beste antwoord door Stijn NS 5 April 2022, 12:45

Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Er zijn de laatste tijd vaker storingen geweest bij het ophalen van reisinformatie in Mijn NS, dat lijkt ook nu weer het geval te zijn. Ook hier is niets te zien namelijk.

 

Wel vreemd. Er zou geen storing moeten zijn en als ik in mijn reishistorie kijk, kan ik het wel inzien. De laatste reis die ik heb gemaakt is van 20 maart.

Is de betreffende OV-chipkaart de enige kaart in het account? En heb je dit al in een andere browser geprobeerd?

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn reishistorie downloaden om te declareren, maar ik zie alleen wanneer ik een OV-fiets heb gehuurd, niet mijn reizen met de trein. 

Same here! Zowel in de app als op desktop niet in te zien. Wilde het ook downloaden om te kunnen declareren. 

Staat er bij jullie toevallig nog een verlopen OV-chipkaart gekoppeld? Dit levert namelijk vaak dit genoemde probleem op.

Staat er bij jullie toevallig nog een verlopen OV-chipkaart gekoppeld? Dit levert namelijk vaak dit genoemde probleem op.

Ik heb dat ook al meer dan een week met de app en ik heb geen verlopen OV-chipkaart gekoppeld. Op mijn laptop werkt het wel goed.

Maar op de desktop werkt het nog wel. Via de app kan ik dat even niet verklaren, maar ik zal je signaal doorzetten. Ik neem even aan dat je al hebt geprobeerd om de app te verwijderen en opnieuw te installeren.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb het precies andersom. Op de app kan ik alles keurig terugzien, op de website niks (meerdere browsers). Voor zover ik kan zien is dit de enige kaart die geregistreerd is in Mijn NS.

Bij wijze van test heb ik de kaart eens verwijderd uit Mijn NS (ik heb de reishistorie verder toch niet nodig). Bij het opnieuw toevoegen via de app krijg ik een onbekende fout. Desondanks is de kaart wel opnieuw toegevoegd.

Nu zie ik nergens meer reishistorie (ik neem aan dat dat komt doordat ik de kaart net opnieuw heb toegevoegd), dus moet ik even afwachten of het werkt.

de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds niets te zien. Ook niet op desktop. 

Badge +3

Bij mij werkt de website, maar de app (v. 6.25.5 8150p met de voor Android nieuwe treindetectie?) doet niets. Dit voor twee (geldige) kaarten met NS Flex, en nog eentje waar alleen OV-fiets op staat maar nog nooit gebruikt is.

Ik kan mijn reishistorie in MijnNS niet zien, is er een storing?

Er is geen storing bekend op dit moment, maar zoals je kan lezen zijn er wel meer leden die heir momenteel last van hebben. Heb je dit ook in de app en de webbrowser?

 

Edit: er is wel een kleine storing gaande met betrekking tot reisgegevens, maar het is niet bekend of dit ook voor Mijn NS speelt.

Hoi, ik gebruik de app niet. Via de webbrowser kan ik de reishistorie niet inzien.

Zoals mijn collega aangaf via een aanpassing aan zijn bericht was er gisteravond wel een storing in het inzien van de reishistorie. Deze zou vanochtend moeten zijn opgelost.

Mocht je nog steeds een probleem ervaren wil ik adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken of er in jouw geval iets meer aan de hand is. Deze zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Ik heb hetzelfde probleem. Ik wil mijn reishistorie downloaden om te declareren, maar ik zie alleen wanneer ik een OV-fiets heb gehuurd, niet mijn reizen met de trein. 

Ik heb dit probleem ook op 13 april

Badge +3

Ik heb dit probleem ook op 13 april

Klopt, storing dus geduld.

Ik heb online 2 tickets aangeschaft maar per ongeluk bij de poortjes met mijn ov ingecheckt, was een tijd geleden dat ik het ov gebruikte en nu krijg ik een rekening, ik heb de facturen met de kaartjes online aanschaf. 

Reageer