Ik zie mijn reishistorie niet in de app en ook niet op het internet, terwijl dat vroeger geen probleem was.
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelIk zie mijn reishistorie niet in de app en ook niet op het internet, terwijl dat vroeger geen probleem was.
Beste antwoord door mrfreeze
Bekijk origineelAls u met het Internet de normale site van NS bedoelt, dan is dat: Mijn NS -->inloggen → Mijn reizen → Reishistorie → uw kaart en periode kiezen.
Bij mij werkt het gewoon, ook in de app.
Er zijn meerdere meldingen over een storing. Wellicht speelt dit niet bij iedereen, maar wel bij Corneille.
Ik kan mijn reishistorie niet inzien terwijl ik die wel heb geactiveerd!
Ik heb hetzelfde. Dat wordt geen kosten declareren voor mij. Nu mag ik een maand extra lang wachten.
Vaste prik bij de NS app!!
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.