Ik probeer al een aantal dagen mijn transacties op te halen in Mijn NS ivm declareren bij werkgever, maar is blijkbaar een ‘technische storing’, weet iemand wanneer dit verholpen is?
Beste antwoord door Momo
Bekijk origineelIk probeer al een aantal dagen mijn transacties op te halen in Mijn NS ivm declareren bij werkgever, maar is blijkbaar een ‘technische storing’, weet iemand wanneer dit verholpen is?
Beste antwoord door Momo
Bekijk origineelHelaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.
De postduif en rooksignalen hebben dus nog niet geholpen? 😉
Oh, moest die duif een bericht over brengen? Sorry https://www.libelle-lekker.be/bekijk-recept/13959/consomme-van-duif 😋
Het beestje was wel makkelijk te lokken, nam zijn taak niet heel erg serieus.
Ja, ik heb schijnbaar dringend behoefte aan een afspraak bij de lokale opticien. Thanks voor de headsup, mrfreeze.
Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.
De postduif en rooksignalen hebben dus nog niet geholpen? 😉
Nog langer dan het normaal al kan duren (met NS Flex)? Heb je geen Flex maar reis je op saldo zou ik de transacties ophalen bij OV-chipkaart.nl
Check, dank daarvoor. Die melding staat er niet voor niks, maar de storing was mij nog niet bekend.
Helaas heb ik nog geen details over de verwachte duur, sorry.
Mij is op dit moment geen storing bekend.
Waarom verschijnt deze melding dan na het inloggen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.