ik zie een foute reisgeschiedenis in de applicatie, omdat ik een nieuwe ov-chipkaart heb. waar pas ik het nummer aan?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelik zie een foute reisgeschiedenis in de applicatie, omdat ik een nieuwe ov-chipkaart heb. waar pas ik het nummer aan?
Beste antwoord door Thom
Bekijk origineelHet nummer van uw chipkaart is niet aan te passen. u kunt de reizen ook niet overzetten naar een kaart met een ander nummer. Reizen met een bepaald nummer op een kaart betekent ook dat de reisgeschiedenis daar komt te staan.
ik zie een foute reisgeschiedenis in de applicatie, omdat ik een nieuwe ov-chipkaart heb. waar pas ik het nummer aan?
Mocht je bedoelen in de app, dan staat het bij het stukje “Mijn NS”, daar kan je je nieuwe kaart toevoegen. Mocht je de kaart zelf bedoelen, dan heeft Thom het al uitgelegd.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.