Ik heb een traject vrij abbonement bij NS van Holland Spoor naar Rotterdam. Nou wil ik dit graag aanpassen naar Schiedam tot Holland Spoor.
Echter zie ik nergens de knop Wijzig uw abbonement.
Beste antwoord door Tomas NS
Bekijk origineelIk heb een traject vrij abbonement bij NS van Holland Spoor naar Rotterdam. Nou wil ik dit graag aanpassen naar Schiedam tot Holland Spoor.
Echter zie ik nergens de knop Wijzig uw abbonement.
Beste antwoord door Tomas NS
Bekijk origineelBij het oude Traject Vrij was er gewoon een knop “Wijzig Traject” o.i.d. Nu moet je klikken op “Ander abonnement kiezen". Dat is niet logisch, want je wilt geen ander abonnement, je wilt nog steeds hetzelfde abonnement (Traject Vrij) maar dan een ander traject.
Dit kan door een ad/scriptblocker komen, probeer het anders in een incognito venster.
Wat ook werkt is om het te bestellen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/7
Het wordt dan per direct gewijzigd en verrekend via een tussentijdse factuur.
Hoi Yvette, welkom bij onze Community.
Onder het tabblad ‘Producten’ in Mijn NS zou een knopje ‘Ander abonnement kiezen’ moeten staan. Staat ie er niet, of werkt hij niet, dan adviseer ik om de klantenservice te benaderen via chat, telefoon of social media zodat zij dit kunnen onderzoeken.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.