Skip to main content

Ik heb een traject vrij abbonement bij NS van Holland Spoor naar Rotterdam. Nou wil ik dit graag aanpassen naar Schiedam tot Holland Spoor. 

Echter zie ik nergens de knop Wijzig uw abbonement. 

Hoi Yvette, welkom bij onze Community.

Onder het tabblad ‘Producten’ in Mijn NS zou een knopje ‘Ander abonnement kiezen’ moeten staan. Staat ie er niet, of werkt hij niet, dan adviseer ik om de klantenservice te benaderen via chat, telefoon of social media zodat zij dit kunnen onderzoeken.


Dit kan door een ad/scriptblocker komen, probeer het anders in een incognito venster.

Wat ook werkt is om het te bestellen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/bestelling/producten/7 

Het wordt dan per direct gewijzigd en verrekend via een tussentijdse factuur.


Bij het oude Traject Vrij was er gewoon een knop “Wijzig Traject” o.i.d.  Nu moet je klikken op “Ander abonnement kiezen". Dat is niet logisch, want je wilt geen ander abonnement, je wilt nog steeds hetzelfde abonnement (Traject Vrij) maar dan een ander traject. 


Reageer