Skip to main content

Hi! 
Mijn partner werkt bij NS en daarom heb ik ook een businesscard via hem gekregen. Ik heb echter alleen mijn naam hoeven doorgeven aan NS. Hoe kan ik nu inloggen op die businesscard? In Mijn NS kan ik het niet toevoegen en bij Mijn NS Zakelijk staat ie er niet bij omdat het blijkbaar niet gekoppeld is aan mijn e-mailadres. 

Welkom bij de NS Community!

Volgens https://www.ns.nl/mijnnszakelijk/login?taal=nl#/account-activeren zou er inderdaad een e-mail nodig zijn, maar wellicht is de kaart gekoppeld aan de account van je partner?

Verder las ik hier dat NS personeel geen Mijn NS account nodig heeft, omdat alles te regelen en in te zien is via een eigen portaal? Daar kan je partner natuurlijk bij helpen, of anders de klantenservice.

 


Hi! 
Mijn partner werkt bij NS en daarom heb ik ook een businesscard via hem gekregen. Ik heb echter alleen mijn naam hoeven doorgeven aan NS. Hoe kan ik nu inloggen op die businesscard? In Mijn NS kan ik het niet toevoegen en bij Mijn NS Zakelijk staat ie er niet bij omdat het blijkbaar niet gekoppeld is aan mijn e-mailadres. 


Je partner kan via Digitaal Zakendoen informatie over jullie kaarten inzien. De kaart is inderdaad niet toe te voegen in Mijn NS Zakelijk.



Je partner kan via Digitaal Zakendoen informatie over jullie kaarten inzien. De kaart is inderdaad niet toe te voegen in Mijn NS Zakelijk.

Dit topic suggereert dat het op zich wel mogelijk is om een NS Business Card te koppelen aan een (consumenten) Mijn NS account, maar dat is dus overbodig en werkt blijkbaar (soms) ook niet.


Reageer