Ik ben erg benieuwd naar wat jullie goed vinden gaan, en wat volgens jullie nog beter kan. Omdat het topic Feedback over het forum inmiddels al een tijdje bestaat, begin ik hiermee een nieuw topic en daarmee een plek waar jullie je ideeën kunnen plaatsen. Ik zal op iedere suggestie reageren en kijken wat haalbaar en/of wenselijk is. Zo kunnen we er samen voor zorgen dat dit Serviceforum een nog mooiere plek wordt!
Dit topic is overigens echt bedoeld voor ideeën met betrekking tot het forum zelf. Denk daarbij aan de indeling van categorieën, het versturen van privéberichten en het uiterlijk van het forum. Wil je iets kwijt over de organisatie (dienstverlening, producten), dan kun je terecht in een van de andere topics.
Ik hoor jullie graag!
Ik snap 'm, ook maar weer eens aan zetten dat topics waar ik op reageer automatisch favoriet/subscribed worden.
(In topic over taxirit vanuit Roosendaal)
Je moet er toch als bedrijf niet aan denken dat er ongein (vul zelf in.....) op de Community wordt geplaatst en dat dit zeer geruime tijd blijft staan.
Kan de moderatie aangeven waarom de Community niet 24/7 in de gaten wordt gehouden ?
Goedemorgen Stoomman. Bedankt voor je bericht.
De Community is oorspronkelijk een klant-helpt-klant kanaal. En waar ik heel trots op ben, is dat maar liefst 85 procent van alle reacties wordt gegeven door jullie, en ruim de helft van alle goede antwoorden ook door andere reizigers. De moderators zijn er om de huisregels na te leven, te zorgen dat de juiste antwoorden worden gegeven en om de complexe vragen of problemen te beantwoorden of op te lossen. Om die redenen is het ook niet nodig dat zij 24 uur per dag op de Community aanwezig zijn.
Ik heb een tijd geleden een tekst toegevoegd aan het venster waar je een nieuw bericht kunt plaatsen, om te voorkomen dat mensen persoonlijke gegevens vermelden. Dit gaat bijna altijd goed. Mocht het toch gebeuren, dan merk ik dat er bijna altijd wel iemand is die het bericht rapporteert, of de klant erop wijst dat het niet wenselijk is deze gegevens te delen.
*blaast stof weg*
Als NS graag ziet dat de vaste leden van dit forum onwetende reizigers helpen, dan lijkt het me niet onaardig als wijzigingen - die kennelijk wel met de betaalde klantenservice worden gedeeld - even worden aangekondigd op dit forum. Concreet voorbeeld: dit bericht.
Misschien handig om al die feedback-topics eens samen te voegen, was zelf gisteren nog in een oudere aan het reageren: https://community.ns.nl/off-topic-32/feedback-over-het-serviceforum-331
Beetje typisch inderdaad dat je op zo'n manier achter bepaalde wijzigingen moet komen. Was toch ook zo met de wijziging dat bij upgraden naar een ander abonnement weer een nieuw abonnementsjaar in ging ipv dat het door telde vanaf je oorspronkelijke begindatum. Wel goed gespot Tochjo.
Dit topic verschijnt niet in de lijst met recent actieve topics, waardoor ik reacties steeds pas laat zie. Waarom is dat? Kan dat worden opgelost?
Scherp opgemerkt, Tochjo! Vraag ik me af of dit komt omdat dit een sticky topic is (dan alsnog zou ‘ie natuurlijk gewoon in de recent actieve topics moeten verschijnen)
Edit: Ik zie dat ‘ie er nu, na mijn reactie, er wel staat. Vreemd!
Edit: Ik zie dat ‘ie er nu, na mijn reactie, er wel staat. Vreemd!
Bij mij niet… (het Dienstregeling 2022 topic).
Zo, ik ben blijkbaar niet wakker (meer)… Ik had in mijn hoofd dat het om dit topic ging, het gaat om het Dienstregeling 2022 topic. Die zie ik ook inderdaad niet staan
Dit topic is al jaren stuk, en inSided krijgt zoiets triviaals niet gefixt blijkbaar.
Oh wow, terwijl ik reageer blijkt dit topic _eindelijk_ weer correct naar de laatste pagina te springen. Snelle responsetijden!
Ik gebruik “Actief sinds laatste bezoek” in combinatie met de instelling "Toon aantallen nieuwe community-activiteiten” en dat werkt prima.
Ik krijg bij het maken van een nieuw topic telkens de melding dat ik een titel moet invoeren, terwijl ik dat al heb gedaan. ER gaat iets niet goed.
Oei, daar gaat inderdaad dan iets mis. Krijg je die foutmelding ook in andere browsers? Zo ja, zou je dan nog even een foto van de foutmelding mee willen sturen? Dan kan ik het direct doorzetten.
Net geprobeerd met een andere browser. Ik krijg nog steeds de melding: je hebt geen onderwerp ingevoerd.
Heel vreemd zeg! Er zijn al wel nieuwe topics binnen gekomen in de tussentijd. Zou je nog een printscreen willen sturen van de pagina?
Heel vreemd zeg! Er zijn al wel nieuwe topics binnen gekomen in de tussentijd. Zou je nog een printscreen willen sturen van de pagina?
Is dat niet een beetje lastige vraag voor iemand die blind is?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.