NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Ik wil mij wel aanmelden

Je zit erbij!

Ik wil mij wel aanmelden

 

Ik doe graag mee 🙂 ook voor app’

Ook ik doe graag mee! Ook voor apps

Ik heb jullie beide toegevoegd!

Ook ik doe graag mee! Ook voor apps

Ik doe graag mee :-) ook voor app’s

 

 

Thx👍🏼

Ik meld me graag aan. 

Done! :thumbsup:

Ik meld me graag aan. 

Ik zou trouwens wel graag willen inschrijven voor alles in het testpanel!

Ik heb je toegevoegd, Ian M.! Je hebt nu toegang tot beide Testpanel categorieën!

Goh, Verbazingwekkend!

Stel je werkt bij de NS, en je werk is om alles zo goed mogelijk te laten draaien. Daar word je goed voor betaald. Maar kennelijk doe je iets niet goed, maar dat los je op door klanten (onbetaald) om raad te vragen??? Is dit een manier om klanten het idee te geven dat ze er toe doen? zodat de bullshit banen bij de NS gewoon door kunnen blijven bestaan?

Vriendelijke groeten

Ik vind dit niet echt een fijn bericht, wees blij dat ze vragen wat hun klanten denken over positieve oplossingen, ik weet zeker dat veel mensen het ook leuk vinden om te doen, niet nodig om zo’n provecerende bericht te sturen.

Ik zou trouwens wel graag willen inschrijven voor alles in het testpanel!

Goh, Verbazingwekkend!

Stel je werkt bij de NS, en je werk is om alles zo goed mogelijk te laten draaien. Daar word je goed voor betaald. Maar kennelijk doe je iets niet goed, maar dat los je op door klanten (onbetaald) om raad te vragen??? Is dit een manier om klanten het idee te geven dat ze er toe doen? zodat de bullshit banen bij de NS gewoon door kunnen blijven bestaan?

Vriendelijke groeten

Ik heb je bij deze toegevoegd, SymonNL! Je hebt nu toegang tot de Community testpanel categorie!

Hoihoi! 

 

Het lijkt mij een grote eer om mee te denken, en uiteraard apps uit te testen voor het Community Testpanel. 

 

Groetjes,

Symon

Hoi allemaal ,Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën
Done!
Hoi allemaal ,
Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën
Ik wil me graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën.
Bij deze toegevoegd!
Ik wil me graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën.
Ik wil graag meedoen, ook voor de apps.
Toegevoegd! 🙂
Reputatie 1
Ik wil graag meedoen, ook voor de apps.
Ik heb je bij deze aangemeld voor beide opties, @AadS!
Ik wil graag meedenken, ook voor de apps.
Ik heb je bij deze toegevoegd @mcreal! Je hebt nu toegang tot de relevante categorieën! 🙂
Hoi mcreal,

Ik zal @Stijn NS even zeggen dat je ook graag meedoet! 😀
Hoi, ik doe graag mee, ook met de apps!
Excuses voor de late reactie mensen, dit topic is mij even ontschoten!

@Werner2 en @Rein Jonkman Ik heb jullie beide toegevoegd om mee te denken met de NS App, jullie hebben nu toegang tot de topics gerelateerd daaraan! Rein Jonkman, ik heb jouw feedback ook meteen even gekopieerd naar het relevante topic en je daarin getagd!

@uhm.daniel en @Chris2511 Ik heb jullie beide toegevoegd aan het testteam voor de App, als aan het Testpanel om mee te denken met e-mails en dergelijke!

Reageer