NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Reputatie 2
Ik meld me graag aan!
Hoi Sivan,

Zou het zeer leuk vinden om te helpen met het ontwikkelen van jullie apps.
Ik rij vaak met de trein dus ik kan een hoop testen onderweg.

Daarnaast ben ik ook tester voor Microsoft Insider, Microsoft Insider Hub en voor Apple Community.
Ik test vaak apps op zowel windows, mac, ios & android.

Daarnaast beschik ik over alle devices en is voor mij vaak makkelijk om alles goed te overzien. Ook om te bepalen of een bug op 1 plek is of ook op meerdere soorten devices voortkomt.

Dus als jullie het leuk vinden help ik graag mee!


Update:
Werk ook veel met NFC dus als jullie iets willen testen met nieuwe kaarten of wearables let me know 🙂.
Zo heb ik zelf al NFC chips gemaakt en smart home applicaties gekoppelt.
Ik heb de test app voor ios inmiddels geïnstalleerd en wil meedoen. Mijn eerste testpoging heeft het volgende opgeleverd:

  1. Ik heb een foto geladen, maar ik begrijp niet wat daarvan het effect is. Wie en waar krijgt die foto te zien? Is de foto die voor mijn volgende kaart gebruikt zal worden? Dat is in elk geval niet de bedoeling, dan moet ik een serieuze foto oploaden.
  2. Ik heb twee OV-chipkaarten met elk een ander abonnement, en het is in de app gemakkelijker geworden om te kiezen. Swypen tussen de kaarten kan ik echter niet vinden maar dat hoeft wat mij betreft ook niet.
  3. Iets wat ik nu ontdek is dat ik elke kaart een naam kan geven, en dat daarmee duidelijker wordt welke van de twee kaarten ik aan het bekijken ben. De naam staat immers ook bovenaan de reishistorie. Ik weet niet of dit ooit als tip is genoemd, het geven van een naam. Is de moeite waard.
ik wil me bij deze aanmelden voor alle dingen om getest te moeten worden te helpen.
Badge +3
Super dankjewel! Vanavond even kijken hoe het allemaal werkt. :)
Je ziet op community.ns.nl nu bij caregorieën (subforums) er twee nieuwe bij staan. Wijst zichzelf. De App categorie staat ergens onder het kopje Jouw Reis.

Fijn dat je mee wil doen. 🙂 Veel plezier Randy!
Super dankjewel! Vanavond even kijken hoe het allemaal werkt. 🙂
Ik zou ook graag mee willen denken en testen! :)
Je bent bij deze aan beide categorieën toegevoegd, Randy!
Hoi Randy en welkom bij onze Community!

Ik zal @Stijn NS even vragen of je mee kan doen.
Ik zou ook graag mee willen denken en testen! 🙂
aanmelden testpanel en meedenken over apps of verbetering
Super dat je wilt mee denken, simoneshamali! Je hebt nu toegang tot de 'NS app Bèta-versie' en 'Denk mee!' categoriën!
aanmelden testpanel en meedenken over apps of verbetering
Ik wil graag meetesten met de NS lab app
Gedaan, je hebt nu toegang tot de 'NS app Bèta-versie' categorie!
Ik wil graag meetesten met de NS lab app
Ik wil graag meedenken en ook voor de apps.

Ik ga het vragen aan mijn collega @Stijn NS. :)
Done!
Ik ga het vragen aan mijn collega @Stijn NS. 🙂
Ik wil graag meedenken en ook voor de apps.
Ik wil wel meedenken (en -doen), vooral de apps.
Done!
Ik ga @Stijn NS vragen je toe te voegen!
Ik wil wel meedenken (en -doen), vooral de apps.
ik zou me graag willen aanmelden voor alleen de app
Ik heb je toegevoegd!
ik zou me graag willen aanmelden voor alleen de app
Ik zou ook graag lid willen worden van het testpanel, alsmede het testen van de bèta-apps / NS-Labs!Ik meld me graag aan voor het testpaneldoe graag mee! Ook voor apps😋
Ik meld me graag aan voor het testpanel
doe graag mee! Ook voor apps😋
Ik heb jullie alle drie bij deze aangemeld! @esc-reality excuses dat het voor jou zo lang heeft geduurd.
Badge +3
Ha Robert. Jullie hebben de extra rank Testpanel. Zie je deze nergens staan? Stuur anders even een printscreen van je overzicht naar community@ns.nl.
Is niet belangrijk hoor... die rank/badge niet echt nodig (voor zover die echt bestaat, nog niet tegengekomen) 😅


Natuurlijk wel toegang tot een 'besloten' deel van de Community gekregen, als je dat bedoelde. En dan is dit mijn 8000e reactie dus, ook geinig 🤣
doe graag mee! Ook voor apps😋

Reageer