NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Ook alle nieuwe aanmeldingen: bedankt! Ik heb jullie allemaal toegevoegd en ook jullie kunnen vanaf nu reageren op onze test-topics!
@pytho en @travellingJohn , ook jullie zijn toegevoegd!
Leuk, Nijsfamke1971 en Vischjager! Ik zorg dat dit z.s.m. opgepakt wordt. Welkom bij onze NS Community 🙂!
Reputatie 3
Leuk om hier aan mee te doen.
Ik hoor wel welke info jullie verder van mij willen hebben.
Goed weekend
Ja, ik meld mij aan.

Meedenken over "apps" zal ik slechts zeer beperkt kunnen, want ik heb geen smartphone.

Maar misschien heeft u ook "desktop-apps"?

Ik reis zéér graag met de trein, maar ik vind dat het ons in toenemende mate moeilijk en onmogelijk wordt gemaakt. Dit is begonnen met de zeer klantonvriendelijke invoering van de OV-Chipkaart.
Reputatie 4
Wil jij een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de NS-app? Op dit moment zijn wij op zoek naar iPhone-gebruikers die het leuk vinden om medio maart langs te willen komen om een aantal features van de NS-app te testen.

Ben je geïnteresseerd? Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar ios.proeftuin@ns.nl

Ik zou trouwens wel graag willen inschrijven voor alles in het testpanel!

Ik heb je toegevoegd, Ian M.! Je hebt nu toegang tot beide Testpanel categorieën!

Ik wil me graag aanmelden voor beide test panels. Dit vanwege mijn (ervarings)expertise op het gebied van inclusie/ toegankelijkheid voor reizigers/ personen met een beperking. Bij ProRail in Utrecht ben ik bekend; dit omdat ik gedurende 8 jaar hen geadviseerd heb in het toegankelijk(er) maken van zo’n 410 NS- stations in Nederland voor persoenen met een visuele beperking.

Ik zou ook graag mee willen denken en testen! :)
Je bent bij deze aan beide categorieën toegevoegd, Randy!
Fijn dat je mee wil doen. 🙂 Veel plezier Randy!
Badge +3
Super dankjewel! Vanavond even kijken hoe het allemaal werkt. :)
Je ziet op community.ns.nl nu bij caregorieën (subforums) er twee nieuwe bij staan. Wijst zichzelf. De App categorie staat ergens onder het kopje Jouw Reis.

ik wil mee doen met hett test panel en de app

Onze eerste pitch staat inmiddels live! We horen graag van jullie wat voor onderwerpen in onze welkomstmail moeten staan!

Kreeg vandaag een mail: Dank je wel dat je mee hebt gedaan aan de pilot Trein Veilig Service. Je hebt minder dan 8 reizen geregistreerd en gemaakt.

Heeft het zin gehad dat ik reizen geregistreerd heb en de dag erna weer geannuleerd? Wordt daarnaar gekeken? Vaak werd ik eerder wakker dan gepland en pakte ik een eerdere trein. Als ik op kantoor was voordat het geplande ritje was afgelopen, annuleerde ik dat ritje alsnog. Ik heb met deze test meegedaan omdat ik bewust zonder smartphone leef en me zorgen maak dat deze reserveringen verplicht gaan worden, waardoor mensen als ik de trein uitgejaagd worden. Ik hoop dat bij het evalueren van de pilot ook gekeken wordt naar de geannuleerde ritjes, en naar de periode tussen aanmelden en reizen. Want als iedereen met een smartphone zich aanmeldt vlak voor-ie de trein inspringt, wat is dan de toegevoegde waarde boven de OV-registratie die er al is?

 

Ik zal dit allemaal meenemen, maar dit topic gaat wel over iets anders. Alsnog bedankt voor de feedback, Marjon_.

Hoi allemaal ,Ik wil me ook graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën
Done!
k denk ook graag mee, ook met de apps!
Reputatie 1
Ik wil ook wel mee denken ik ben zelf ook AVG reiziger bij de openbaar vervoer
Ik wil me bij deze graag aanmelden als testpanel inclusief apps
Ik wil ook graag meedenken, ook de apps!
Reputatie 1
Hallo Ik zou graag meewillen helpen met de Apps En de Testpaneel 
Bedankt iedereen voor het aanmelden! Inmiddels hebben jullie allemaal toegang tot het testpanel. Je kunt hier en hier meepraten.

Tot snel!
Mocht dit nog actueel zijn: ik wil ook wel deel zijn van het testpanel, ook voor apps!
Ik zou me wel willen aanmelden voor de testpanel en voor de apps 😀
Badge
Ik wil me ook graag aanmelden voor het testpanel en voor het testen van apps.

Reageer