NS Community Testpanel: meld je aan!



Toon eerste bericht

237 reacties

Ik wil best eens reacties/tips op het forum plaatsen of een Android-app testen.
Ik wil me ook graag aanmelden, ook voor de apps 🙂
Ik doe graag mee met het testen van de apps!
ik zou me graag willen aanmelden voor alleen de app
Ik heb je toegevoegd!

Je hebt bij deze toegang tot de betreffende categorie, mariekewandel!

Reputatie 2

Je hebt bij deze toegang tot de betreffende categorie, mariekewandel!


Hoe kom ik daar?

 

Op de voorpagina van de Community, nadat je bent ingelogd, scrol je iets naar beneden tot je bij de ‘Community testpanel’ komt. Jij zult dan enkel de ‘Denk mee!’ categorie zien.

 

Ik wil graag deelnemen aan het testprogramma!!! Ook wil ik graag meedenken aan apps!!!

Reputatie 2

Op de voorpagina van de Community, nadat je bent ingelogd, scrol je iets naar beneden tot je bij de ‘Community testpanel’ komt. Jij zult dan enkel de ‘Denk mee!’ categorie zien.

 


Als ik daar op klik, dan kom ik in allerlei discussies. Is het de bedoeling dat ik een vraag aanklik, lees wat er allemaal geschreven is en eventueel iets aanvul?

Reputatie 7
Badge +3

Als ik daar op klik, dan kom ik in allerlei discussies. Is het de bedoeling dat ik een vraag aanklik, lees wat er allemaal geschreven is en eventueel iets aanvul?

Ja :slight_smile:

Zie bovenaan:

Als lid van het testpanel krijg je toegang tot een besloten deel op NS Community. Daar kun je op berichten reageren en opmerkingen en suggesties aan ons doorgeven.

De meeste topics die er nu staan zijn al vrij oud, waarbij eventuele feedback momenteel niet meer nodig is, maar dat is inderdaad wel de kern. :)

Goh, Verbazingwekkend!

Stel je werkt bij de NS, en je werk is om alles zo goed mogelijk te laten draaien. Daar word je goed voor betaald. Maar kennelijk doe je iets niet goed, maar dat los je op door klanten (onbetaald) om raad te vragen??? Is dit een manier om klanten het idee te geven dat ze er toe doen? zodat de bullshit banen bij de NS gewoon door kunnen blijven bestaan?

Vriendelijke groeten

Ik vind dit niet echt een fijn bericht, wees blij dat ze vragen wat hun klanten denken over positieve oplossingen, ik weet zeker dat veel mensen het ook leuk vinden om te doen, niet nodig om zo’n provecerende bericht te sturen.

Ik zou trouwens wel graag willen inschrijven voor alles in het testpanel!

Ik wil graag deelnemen aan het testprogramma!!! Ook wil ik graag meedenken aan apps!!!

Ik heb je bij deze toegevoegd!

Ik meld me graag aan. 

Ik meld me graag aan. 

Done! :thumbsup:

Thx👍🏼

Ik heb je bij deze toegevoegd @mcreal! Je hebt nu toegang tot de relevante categorieën! 🙂
Ik wil me graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën.
Ik wil me graag aanmelden voor het testen en meedenken in beide categorieën.
Bij deze toegevoegd!

Ik zou me ook graag willen aanmelden!

Ik wil graag meedenken, ook voor de apps.
ik wil me bij deze aanmelden voor alle dingen om getest te moeten worden te helpen.
Reputatie 5
@Sivan NS,

klopt het dat je mij nog geen bericht hebt gestuurd voor de uitnodiging en toegevoegd hebt aan de besloten forum en een andere rank hebt gegeven?

Hoelang duurt de aanmeld periode nog en wacht je op een totaal aantal personen voordat je de uitnodiging doet?
Ik heb je bij deze aangemeld voor beide opties, @AadS!
Hoi allemaal. De uitnodigingen zijn inderdaad nog niet verstuurd, maar die komen er zeker weten aan. Voorlopig kan iedereen zich nog aanmelden, dus er is nog geen sluitingsdatum. Ik verwacht volgende week de uitnodigingen te versturen. Nog even geduld!

Reageer