Hallo, ik wil betalen met een YourSafe-account
Welkom bij de NS Community!
Zie
Een abonnement bestellen met een Yoursafe account schijnt niet te lukken, ook al ondersteunen ze iDeal betalingen.
Ze ondersteuenen blijkbaar geen automatische incasso's, dus vandaar. Via de Klantenservice zou het in principe wel moeten lukken (want het is een NL IBAN), maar dan krijg je dus elke maand een mail dat de incasso niet gelukt is en dat je het bedrag per ommegaande zelf (handmatig) moet overmaken.
Wat je ook kunt doen is een ander IBAN (hoeft niet van jouzelf te zijn) gebruiken bij het bestellen, en dat later wijzigen naar Yoursafe door 1 cent over te maken via iDeal.
Overigens heeft een (gratis) Revolut of N26 account dat probleem niet.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.