beantwoord

Correctie factuur

  • 4 September 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Beste, ik betaal nu te veel. Ik ben 27 aug. met de trein 40% korting naar Arnhem Centraal vanuit Zwolle gegaan en terug. Dit is 19,32 euro. De factuur heeft het verkeerd aangepast na een verkeerde check-in. Kan dit aub zsm worden aangepast, ik ga niet 10 euro te veel betalen. Ik hoor het graag. Groet Robin

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 September 2023, 11:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Hallo, waar kan ik de chat vinden? Kan je een link sturen? Klantenservice telefoon neemt niet op, aantal x lang in de wachtrij gestaan.

Dat staat toch al in het antwoord van mrfreeze. Gewoon de link klanteNService gebruiken en vanuit daar kan je naar de chat. 

Reputatie 7
Badge +3

De chat is te vinden op deze pagina. Klik daar op de knop ‘Chat met NS'.

Hallo, waar kan ik de chat vinden? Kan je een link sturen? Klantenservice telefoon neemt niet op, aantal x lang in de wachtrij gestaan.

Reputatie 7
Badge +3

Hoi RobinKos,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.

Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Reageer