beantwoord

Correctie factuur

  • 4 September 2023
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

Beste, ik betaal nu te veel. Ik ben 27 aug. met de trein 40% korting naar Arnhem Centraal vanuit Zwolle gegaan en terug. Dit is 19,32 euro. De factuur heeft het verkeerd aangepast na een verkeerde check-in. Kan dit aub zsm worden aangepast, ik ga niet 10 euro te veel betalen. Ik hoor het graag. Groet Robin

icon

Beste antwoord door mrfreeze 4 September 2023, 11:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi RobinKos,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij je klantgegevens.

Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Hallo, waar kan ik de chat vinden? Kan je een link sturen? Klantenservice telefoon neemt niet op, aantal x lang in de wachtrij gestaan.

Reputatie 7
Badge +3

De chat is te vinden op deze pagina. Klik daar op de knop ‘Chat met NS'.

Reputatie 7
Badge +1

Hallo, waar kan ik de chat vinden? Kan je een link sturen? Klantenservice telefoon neemt niet op, aantal x lang in de wachtrij gestaan.

Dat staat toch al in het antwoord van mrfreeze. Gewoon de link klanteNService gebruiken en vanuit daar kan je naar de chat. 

Reageer