beantwoord

Indienen claim

  • 11 May 2022
  • 3 reacties
  • 175 Bekeken

Op 21 april 2022 ben ik vergeten uit te checken waardoor op mijn OV kaart het instaptarief van 10 Euro is afgeschreven.

Heb volgens NS - die mij hier per mail op heeft geattendeerd - recht op restitutie en kan een aanvraag indienen door te klikken op een link die in de mail staat vermeld. Het blijkt echter dat er al dagen sprake is van technische problemen waardoor ik geen vervolgstappen kan ondernemen.

Graag verneem ik van u wanneer de technische problemen zijn opgelost of dat er andere manieren zijn om een claim tot teruggave van het instaptarief in te dienen.

Groet

icon

Beste antwoord door Laura NS 11 May 2022, 11:55

Bekijk origineel

3 reacties

Welkom op onze NS Community, Wessel Gernaat. Dat verneem ik helaas vaker. Je kan hiervoor beter contact opnemen met onze klantenservice.

Reputatie 7
Badge +1

-verwijderd door moderator- Heb je FLEX dan wordt het -soms- automatisch gecorrigeerd, schijn vooral bij laatste ritjes terug naar huis wel te lukken.

Met 10€ heb je een of ander ABO en kan je ´uitcheck gemist´ niet benutten.

Reputatie 7
Badge +1

Al vele malen eerder vermeld op dit forum maar NS dient eindelijk (maar ja we zijn pas 5?? jaar bezig) de IT Problemen op te lossen.

  • Werkende links versturen
  • Reishistorie op orde
  • E-tickets daadwerkelijk binnen de tijd versturen
  • geldige Actielinks versturen (bookchoice)
  • enz.enz.

Helaas lijkt NS maar niet in staat om dit soort servicedingetjes daadwerkelijk voor een lange aaneensluitende periode op te lossen. Dus misschien tijd voor een bedrijf dat dat wel kan??  

Reageer