beantwoord

misleiding - onjuiste factuur

  • 23 April 2022
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

actie aanbod Flex daluren t/m 21-4-2022 3 mnd reizen voor € 2,50. rekening €  3,74

icon

Beste antwoord door Tochjo 23 April 2022, 07:47

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

In Mijn NS (de website, niet de app) kunt u voor elke afschrijving een factuur vinden waarop precies staat aangegeven waarvoor de kosten in rekening worden gebracht. U vindt deze factuur, weinig verrassend, bij Facturen. Vermoedelijk wordt dan duidelijk waardoor het prijsverschil wordt veroorzaakt. Wordt misschien anderhalve maand abonnementskosten in rekening gebracht? Is er een korte reis gemaakt?

Vanzelfsprekend kunt u ook even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen u ook vertellen waarom het bedrag hoger is dan 2,50 euro. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 7
Badge +1

Het lijkt me nogal vanzelfsprekend dat altijd eerst gekeken wordt op de account-dat scheelt weer uren in de wacht voor dat call-centre.

Het is overigens 2,50 per MAAND en niet voor alle 3. Een enorme besparing van de helft van wat het anders zou kosten, maar 50 sentjes meer als je met enkel weekend-korting al zou moeten betalen.

OF-als het weer die widget=tellertje is-die klopt dus niet,. Is al jaren zo en ook al jaren niet opgelost kunnen worden. 

Net contact gehad met de klantenservice en factuur zal worden aangepast.  Op 21-4-22 was er idd grote storing. Ik heb toen ik de actie activeerde ook nog gebeld op 21-4 en ben op de hoogte van die storing van die avond.  Dus geen misleiding. Wacht aanpassing factuur af. Memm

Badge +3

De actie lijkt een succes (of juist niet😅) want vandaag (24-4) kan je het ook nog gewoon bestellen*.

Voor @memm1256 was die € 3,74 toevallig niet een negatief bedrag (restitutie van een eerder abonnement)?

* Volgens NS Webcare alleen vandaag nog.

Reageer