beantwoord

vergeten uit te checken en misleid door conducteur

  • 3 August 2022
  • 29 reacties
  • 1072 Bekeken


Toon eerste bericht

29 reacties

"Het blijft software, dus het is altijd complexer dan je denkt. Daarop is de planning aangepast."
Dus als je weet dat het altijd complexer is dan je denkt pas je aan het begin van het project de veel te optimistische planning toch aan?

Waar haal je dat zo vandaan?

Badge +3

Nu begrijp ik dat de conducteur niet wist waar hij het over had en hij die dame eigenlijk voor €50 een oor aan heeft genaaid… ?

In feite is dat inderdaad het geval, een afwijking registreren en zeggen “het is goed zo (want het systeem zoekt het verder wel uit)” betekent dat je mag blijven zitten, maar voorkomt niet dat het systeem je alsnog die 50 euro ‘aannaait’.

Ik meen dat zoiets één keer per jaar vergoed wordt, een gemiste in/uitcheck bij NS (20 euro, bij geen controle) kan je 3 keer per jaar laten corrigeren.

Wellicht zal een begrijpende Klantenservice medewerker e.e.a. in één klap voor je kunnen corrigeren, want met een Arriva incheck in Zevenaar en (logische tijd) NS uitcheck in Nijmegen is het overduidelijk wat er mis gegaan is.

Reputatie 7
Badge +3

"Het blijft software, dus het is altijd complexer dan je denkt. Daarop is de planning aangepast."
Dus als je weet dat het altijd complexer is dan je denkt pas je aan het begin van het project de veel te optimistische planning toch aan?

Waar haal je dat zo vandaan?

Komt uit het artikel van RTL nieuws over de vertraging van OV-pay waar iMark in een ander topic de link van heeft geplaatst.

"Het blijft software, dus het is altijd complexer dan je denkt. Daarop is de planning aangepast."
Dus als je weet dat het altijd complexer is dan je denkt pas je aan het begin van het project de veel te optimistische planning toch aan?

Waar haal je dat zo vandaan?

Komt uit het artikel van RTL nieuws over de vertraging van OV-pay waar iMark in een ander topic de link van heeft geplaatst.

Ah oké, thanks

Reageer