vraag over mijn facature 2x een abbonoment betaald? want er klopt iets niet!

  • 27 April 2024
  • 4 reacties
  • 61 Bekeken

 


4 reacties

Badge +3

De abonnementskosten die in deze widget vermeld staan, kloppen vaak niet, in het bijzonder kort na de wijziging van een abonnement. U kunt deze informatie negeren: het juiste bedrag zal van uw rekening worden afschreven en u zult dus niet dubbel betalen voor uw abonnement

Reputatie 7
Badge +3

Op de website is dit kostenoverzicht al weg. Eerst werd er aangegeven dat er binnenkort een verbeterd kostenoverzicht zou komen, maar ook die tekst is intussen weg. 

Reputatie 7
Badge +3

Wat je laat zien is geen factuur. Jouw factuur kun je vinden in MijnNS na inloggen via de website.

Badge +3

Reiskosten (het gele balkje) zou moeten kloppen…

Wat er bij (blauwe balkje) staat mag je negeren, dat klopt bijna nooit.

Al lijkt die €11,20 wel te verklaren… 

Reageer