Hoe kan het zijn dat ik als klant al 2 weken moet rondbellen om mijn betalingen door te krijgen. Ik word zelfs naar station gestuurd want " als ik mijn kaart tegen het apparaat hou kan de blokkade pas worden verwijderd " dan zijn ze de betaling kwijt en moet ik via de ns chat een screenshot sturen dat het is doorgegeven daarna zou het 2 a 3 werkdagen duren.. 7 werkdagen verder is de betaling wel binnen maar kunnen ze de laatst betaalde factuur niet vinden. Weer gebeld gesproken met Ami die heeft mij verzekerd ( na het vinden van alle betalingen) dat als bos de betaling meteen doet ik terug moet bellen en dan zou het VANDAAG nog worden opgelost. Bos gebeld die hebben 7 oktober het bedrag al overgemaakt daar hebben ze weer een mail over verzonden en ook naar mij. Vervolgens bel ik netjes terug zoals me word gevraagd en je raad het al ik kan ineens helemaal niet meer worden geholpen en het duurt ineens nog weken. Kan iemand Ami voor mij bereiken is er iemand überhaupt die dit voor elkaar kan krijgen of ben ik echt voor niks al 2 weken alles aan het doen wat jullie van me vragen??
Beste antwoord door Laura NS
Bekijk origineel